JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Bukefalos 30 år!
Tror jag låten heter, som jag letar texten till.. var letar jag?
ALLA andra kan detta att hitta låt texter och musik på nätet, men jag hittar ingen att fråga just nu
Snälla hjälp mej!
* Jenny *
Tusen tack
Nu har jag hittat texten
* Jenny *
de var så lite så!
Jag och min far
Relationer Lång tråd
Jag och min pappa har alltid haft en ganska ytlig relation, han och min mamma va gifta hela min uppväxt men min pappa jobbade...
Startad av Hazel
21 Dec 2025
Svar: 32
Visningar: 2 527
Allmänt
Irländsk import och beteende
Hästhantering Hoppas på lite kloka inputs från Buke gällande beteende hos min häst :idea:
Jag har en 15-årig valack som jag köpt från Irland, i...
Startad av viv
1 Apr 2026
Svar: 20
Visningar: 1 982
Träning
Youtubeproblem
IT & mobiler Jag har Youtube premium och har en del låtar nedladdade så att man kan lyssna offline. Ibland krånglar det, men det brukar lösa sig...
Startad av Enya
8 Feb 2024
Svar: 1
Visningar: 449
Allmänt
Lära sig göra AI-bilder
IT & mobiler Jag håller på med ett kreativt projekt där jag har behov av några bilder. Själv har jag god tillgång på egna foton, men just detta...
Startad av Myrten
13 Jan 2024
Svar: 0
Visningar: 597
Allmänt
Vad gör vi? Del CCXXXVII
Tjatter Jag råkade andas för nära min största spindel så hon sprang och gömde sig, så det blev inga foton idag. Det här är helt seriöst ett...
Sel
4 minuter sedan
SHL 26/27
Tjatter Jag följer inte SHL så mycket nu när jag bor i Australien, men jag är ett stort HV71 fan då både min pappa och farbror spelade i HV på...
Seabaz
43 minuter sedan
Vad ska min son betala?
Samhälle Det tror jag ingen vill. Kanske läge att tänka lite på hur man uttrycker sig i denna tråd?
Niyama
Idag kl 22:51