Låsa skärmsläckaren.

S

Skydark

Hur gör man för att låsa skärmsläckaren? Jag har hittat runtat mm. Där står det "kräv lösen för att återvända" men vart skriver man in lösenordet?
Snälla hjälp, jag måste verkligen ha någon typ av lås på datorn.
 
Sv: Låsa skärmsläckaren.

Lösen ordet är samma du har för att logga in på datorn dvs om du inte har något lösen där så måste du skapa ett. Kontrollpanelen|Användarkonton|Klicka på den användare det handlar om och sen Skapa lösenord.
 
Sv: Låsa skärmsläckaren.

Ett smidigare sätt att låsa datorn är just funktionen "Lås datorn", Win+L. (Samma sak där; kräver att kontot har ett lösenord.)
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag har Youtube premium och har en del låtar nedladdade så att man kan lyssna offline. Ibland krånglar det, men det brukar lösa sig...
Svar
1
· Visningar
220
Senast: Enya
·
IT & mobiler Hjälp! Vad fasen sker? Jag uppdaterade min Microsoft Surface, som datorn bad om. Nu går det inte att starta skiten. Jag får bara upp en...
Svar
18
· Visningar
665
Senast: tuaphua
·
Träning Hej! Jag har nu haft min häst i ett par år så vi känner varandra väldigt väl. I början kunde vi inte rida ifrån gården eller rida ut...
Svar
6
· Visningar
750
Senast: Lutten
·
Kultur Jag läste mycket poesi när jag var yngre då jag också själv var aktiv med skönlitterärt skrivande. Sen har jag tappat bort det men nu...
Svar
0
· Visningar
74

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Akvarietråden IV
  • Kattsnack 10

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp