Låsa upp MP-låtar.

roadkilled

Trådstartare
Någon inställning gör att alla låtar som bränns in på datorn blir skyddade vilket gör att de inte går att sända eller lägga in på mp3 (tror jag). Hur gör man för att ta bort låsningen?:confused:

Sv: Låsa upp MP-låtar.

Vilket program använder du för att rippa (lägga in på datorn) låtarna? Om de är skrivskyddade fixar man det genom att högerklicka på dom...

Ja, det kanske är en sak att kolla upp också.

Är cd-skivorna du försöker rippa kopieringsskyddade på nåt sätt?

Ne alltså alla mina kompisar kan ju lägga in skivor på MP utan problem men här går det inte.. Det har inte nåt med licensskyddet att göra??

Liknande trådar

IT & mobiler Härom dagen fick jag nedanstående meddelande på min dator. Det går inte att klicka på knapparna och jag kommer inte in i datorn. När...
Svar
11
· Visningar
434
Senast: Görel
·
IT & mobiler När man går in i albumen så visas en rörlig bakgrund med bildspel på alla bilder i albumet. Detta är väldigt störande. 🧠 Nån som vet...
Svar
3
· Visningar
160
Senast: Rosett
·
  • Låst
IT & mobiler När jag går och lägger stänger jag oftast av mobilen på nätterna. Känner inget behov av att vara nåbar på nätterna. Händer det något... 7 8 9
Svar
160
· Visningar
6 312
Senast: Mineur
·
IT & mobiler Jag söker en app där jag kan lägga in allting som har med djuren att göra. Allmän information, checklista, påminnelser, veterinärbesök...
Svar
13
· Visningar
385
Senast: Lyan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Tar jag rätt beslut att avliva?
  • Vilken ras passar mig?