Bukefalos 28 år!

Laserhjälp....

A

acrazyone

Hej!

Undrar om det finns någon som kan lasermaskinen från Equi-Master, black light brush..? Min kompis hade en som låg o skräpa därhemma o tänkte försöka få igång den till min häst som har ryggproblem. Det är alltså ingen laser med bara EN stråle, utan en hel om man säger hand med strålar.....


Jag frågar för att jag vill ha hjälp och för att jag inte vet hur hårt man vågar gå på med den här maskinen, hur ofta, länge o med vilken styrka så att säga. Jag har använt lasermaskiner själv förr, men då har jag haft tydliga instruktioner om hur jag skullat använda den, var och hur länge osv....


Är det någon som vet, som har en likadan? eller har använt en... hade ju vatt kul om man kunde fått igång den o se om den gav någonting.


Jättetacksam för svar....
 

Liknande trådar

Katthälsa Någon mer kunskap om/erfarenhet av idiopatisk cystit? Ping har haft problem i omgångar sedan i vintras, vi har regelbunden kontakt med...
Svar
9
· Visningar
2 401
Senast: TinyWiny
·
Fritid En annan tråd höll på att tas över av det här ämnet så jag startar en ny tråd om detta ämne istället! Det borde finnas flera personer...
Svar
14
· Visningar
1 872
Senast: Mia_R
·
Gravid - 1år Jag känner inte att jag tycker om mitt barn längre. Hur överlever man det? Jag älskar honom och skulle offra livet för honom när som om...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
24 455
Senast: Amk
·
Skola & Jobb Snälla kloka ni, hjälp mig ordna reda bland mina tankar. Jag har ett jobb, ett jobb som bl a innefattar en del kontakt med...
Svar
15
· Visningar
1 856
Senast: Ramona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp