Mrs Grashopper

Trådstartare
Hejsan Hejasn
Jag undrar om det finns något här som har läst boken Björnkvinnan av Karolina Ramqvist och har en bra förståelse för den och skulle vilja hjälpa mig med lite frågor om den.

MVH :)

Egentligen helt ot... Då jag studerade hade mitt universitet en sida på nätet dit allmänheten, främst riktat till barn men öppet för alla, kunde skicka frågor om vetenskap. Lämplig professor blev sedan ombedd att svara på frågeställningen.

En av professorerna var inte så glad den dagen då någon hade skickat in en fråga, som var precis exakt den uppgiften hon hade gett oss studerande någon dag tidigare. Då frågan berörde hennes område, blev hon givetvis ombedd att svara :D

Liknande trådar

Skola & Jobb Hej! Jag håller på att leta arbete efter att ha läst klart på universitetet. Ingenjör som inte är renodlat datainriktad, men med väldigt...
Svar
10
· Visningar
791
Senast: Anna-Bella
·
Skola & Jobb Jag har funderat mycket över detta sista tiden. Enligt färska siffror ökade andelen barn som fått en adhd- diagnos med 50% mellan åren... 5 6 7
Svar
122
· Visningar
6 467
Senast: Badger
·
Skola & Jobb Som därmed även har läst ideationell analys och interpersonell analys? Läser den kursen nu och jag fattar ingenting O_o:confused...
Svar
8
· Visningar
670
Senast: Mirre
·
Skola & Jobb Hej, Årets lönesamtal nalkas på torsdag och jag har funderat så mycket de senaste veckorna kring min lön. Vi är 5 personer som gör... 2 3
Svar
48
· Visningar
2 434
Senast: VLMF
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Guldfasanerna
  • Akvarietråden V