Låter Acer mycket?

Lorelie

Trådstartare
Är inne på att köpa ny dator (laptop), spanat in två likvärdiga, en Asus och en Acer. Har provat Asusen, gillade tangentbordet och att den är tyst. Har en Acer (stationär) nu och har haft den i 6 år och den har fungerat bra. Dock är den rätt "susig" (kommer inte ihåg om den alltid varit sådan, eller om det kom nu när den är gammal och trött)

Hört andra som säger att deras Acerdatorer låtit rätt mycket, är det så? Ska man satsa på Asusen istället om man vill ha en tyst dator?

Sv: Låter Acer mycket?

Hade en acer förut och har nu en asus. Har inget minne av att acern lätt mycket. Men det är ju viktigt att blåsa bort dammet ibland. Ingen av dessa datorer jag har haft har låtit så mycket som min systers compaq.

Pappa har en stationär Acer och den är tyst som en mus i jämföresle med min inet dator.

Jag har en acer och aldrig tänkt på att den skulle låta mkt..

Däremot tycker jag att det är en usel dator, kommer aldrig köpa acer igen.

Skulle nog föreslå asus då acer lägger ner sin verksamhet på laptops just nu. Det vill säga det blir svårt att få support, hitta reservdelar, drivrutiner och uppdateringar i framtiden. Du kan annars få en acer billigt idag så är du inte så noga med hur det ser ut om några år så kan ju det vara ett alternativ. Du har ett par exempel på laptop från 2000:- på http://www.drivrutiner.net/drivrutiner/labtop/

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Skrev visst inget om ridningen förra veckan. Red först en lektion på min fina gamla favorit Dell, den kantiga flugskimmeln. När jag...
Svar
0
· Visningar
2 560
Senast: cassiopeja
·
Kropp & Själ Jag är 30 år gammal, jag har så långt jag kan minnas haft en depressiv läggning. För ungefär ett halvt liv sedan hade jag min första... 3 4 5
Svar
85
· Visningar
8 483
Senast: krambanan
·
IT & mobiler Jag lurar lite på att köpa en ny eller rekonditionerad begagnad stationär dator, men är rätt lost när det gäller vilka prestandakrav jag...
Svar
4
· Visningar
1 033
Senast: Maran
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Lekstuga
  • Tandfen utan kontanter
  • Pluggtråden

Hund, Katt, Andra Djur