Leave-in conditioner

Jag har denna, som jag älskar. Jag testade samma fast med Tee Tree Oil och den var inte alls lika bra som denna röda. Det är verkligen salongskänsla på håret med denna spray. Och jag har långt hår till mitten på ryggen ungefär.
1686718323392.png
 
Beställt @Ramona s tips nu, men kan inte bestämma mig för olja! Vissa exempel här är över min prisklass, inte över 200 kr i första läge. Vill inte betala 3-500 för en olja jag inte vet funkar.
 
Var köper du den? Hittat knappt nått ställe som säljer.

Jag brukar köpa the ordinary på Åhléns eller lyko, men de kanske inte har just den? Fullt möjligt att jag lagt med den i någon beställning från The ordinary. Jag använder ju deras hudvård också och ska jag ha mer än en grej brukar jag beställa. :)
 
Jag brukar köpa the ordinary på Åhléns eller lyko, men de kanske inte har just den? Fullt möjligt att jag lagt med den i någon beställning från The ordinary. Jag använder ju deras hudvård också och ska jag ha mer än en grej brukar jag beställa. :)

Okej. Hittar nästan bara den utan hemi, därav undran.
 

Liknande trådar

Hemmet Vi är två långhåringar i hushållet som tappar massa hår hela tiden och hur ofta jag än försöker ta och fånga upp drivorna som samlas...
Svar
2
· Visningar
364
Senast: Motacilla
·
Kropp & Själ Någon som har väldigt fint hår (fint alltså som i väldigt tunna hårstrån inte som i vackert 😅) som har hittat en fungerande fuktgivande...
Svar
10
· Visningar
671
Senast: Jfrelin
·
Kläder & Bli fin Jag blev lite slumpartat bjuden på bröllop i Maj med klädkod kostym (antar att det är mörk kostym som åsyftas) och jag behöver shopping...
2 3
Svar
47
· Visningar
3 055
Senast: cirkus
·
Kläder & Bli fin Vill ha ny hårblås och en bra locktång. Tittat på nya Dyson, den har ju typ allt, men priset... Jag har fint, rakt hår som lätt blir...
Svar
10
· Visningar
556
Senast: MissFideli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp