Lejonkungen fusk

Lycanthrope

Trådstartare
Det gamla spelet från 94, Lejonkungen.

Man ska ju kunna skriva in ordet Dwarf vid introbilden, där man kan välja start/options. Så kan man välja level sen osv.

Men hur gör man för att kunna skriva in Dwarf?
Det hjälper inte att bara skriva det. Man ska väl göra något för att få fram en rad där man kan skriva?

:D

Sv: Lejonkungen fusk

Googlade "lejonkungen spel fusk dwarf" och fick upp två beskrivningar. Vad jag förstår det som ska du skriva det i introt till spelet. Har du provat med att bara ha stora bokstäver?

Type the word DWARF at the title screen.
The message "CHEAT ENABLED" will appear.
Now, during gameplay, pressing :
L - warp to the next level
H - full health.

Skriv "DWARF" när titel bilden kommer upp.
Sen under spelets gång, skriv:

L = För att gå till nästa bana
H = För full hälsa.

Senast ändrad:
Sv: Lejonkungen fusk

Det löste sig ändå, jag insåg att man kunde spara på den här varianten så jag sparar innan jag gör något krångligt :D

Liknande trådar

IT & mobiler Jag söker en app där jag kan lägga in allting som har med djuren att göra. Allmän information, checklista, påminnelser, veterinärbesök...
Svar
13
· Visningar
385
Senast: Lyan
·
Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
16 609
Senast: qitis
·
Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
342
· Visningar
10 586
Senast: Takire
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på... 50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
37 247

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hönstråden II
  • Smitare - hur gör ni?
  • Vilken ras passar mig?

Hästrelaterat

Tillbaka