Bukefalos 28 år!

Lek och tjatter, vad är problemet ?

makarontanten

Trådstartare
Vad har du problem med och vad är jobbigt just nu, just idag ( vi snackar småproblem, inte allvarligt) ?

Jag har ett jäkla jobbigt problem, jag vill ha förnyelse som jag inte vet hur jag ska uppnå? Här är man singel ( trivs med det), har hund ( älskar henne, men lite avlastning skulle vara skönt ibland) och har fått lite småproblem med bilen som skulle behöva åtgärdas utan att man har råd..... Skulle vilja fly iväg en stund men plikter kallar hela tiden..

hur mår ni? :-)
 
Jag var hos behandlare i onsdags som knäckte loss spänningar lite här och där. Dumt sa kroppen så nu har jag riktigt ont i nacken, alltså, riktigt ont.

Ont i ena skulderbladet också.Kroppen tyckte inte om att tvingas i rätt position igen
 
Haft en fullspäckad vecka och varit sönderstressad. Och då tyckte eksemen, som jag varit fri från i nästan 2 år, att det var dags för ett återbesök. Och nu vill det inte sluta kliaaaa..! Blir smått galen:mad:
 
Vad har du problem med och vad är jobbigt just nu, just idag ( vi snackar småproblem, inte allvarligt) ?

Jag har ett jäkla jobbigt problem, jag vill ha förnyelse som jag inte vet hur jag ska uppnå? Här är man singel ( trivs med det), har hund ( älskar henne, men lite avlastning skulle vara skönt ibland) och har fått lite småproblem med bilen som skulle behöva åtgärdas utan att man har råd..... Skulle vilja fly iväg en stund men plikter kallar hela tiden..

hur mår ni? :-)

Typ samma här. Känner att jag vill förändra men jag vet inte vad. Känns som att jag står och stampar på samma fläck hela tiden men det är ju inte sant!
 
Typ samma här. Känner att jag vill förändra men jag vet inte vad. Känns som att jag står och stampar på samma fläck hela tiden men det är ju inte sant!

Jag har känt så också länge, men äntligen börjar det röra sig lite i mitt liv! Sagt upp huset jag hyr, innan jag hade hittat nåt nytt, men lyckades på bara sex veckor få en bra lägenhet i örebro, vilket är supersvårt! Har sålt hästen, kunnat unna mig ny soffa och ny fin inredning. Så veckan som varit har allt känts som på topp, flyttar senast 1/4!
Innan dess har jag haft nån inre stress, inte varit nöjd, vilket gjort att jag haft sömnproblem och fått tabletter utskrivna. Men nu har jag sovit hyffsat bra utan piller i flera veckor, superskönt!
 

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
19 407
Senast: jemeni
·
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
7 963
Senast: lundsbo
·
  • Artikel
Dagbok Efter allt trassel med boende vid flytten till min nya stad så trodde jag att jag hade köpt mig ett hus som jag skulle kunna trivas i...
Svar
4
· Visningar
1 658
Senast: kma
·
Relationer Just nu är jag bara ledsen över situationen som uppstått. Jag har jobbat på samma jobb i några år och trivs jättebra, främst då jag...
5 6 7
Svar
121
· Visningar
16 218
Senast: QueenLilith
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp