Lek& Tjatter Vi pysslar vidare ,Del LXXXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Lånefrysen är nu hämtad och jag har fått bekräftat att min inte helt positiva känsla för Mr Silvertejp är med rätta.
Dricker kaffe och funderar på om jag ska ringa fastighetsbolaget och framföra min åsikter eller låta det vara? Det är ju lite halvt bostadsbrist som många vet och då kanske man inte behöver ha grundläggande folkvett mot hyresgästerna för det finns ju alltid nya.
 
Sovit hyfsat i natt. Skönt att det är helg nu.
Så här jag just skickat supportärende på bugg som de så var rättad nu......
Och detta härk ska jag sätta in en kollega med stukat självförtroende i. Inte jättebra...
 
Fluffbollen meddelar att sol och grillsäsongen officiellt har börjat :D
D11367C0-40E2-4981-8C01-76735082ECD9.jpeg
 
Fixar lunchen nu. Ska sedan diska. Blir tydligen även till att grilla hos mamma ikväll. Fortfarande inte hört något om bilen -_-
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
10 786
Senast: Madalitso
·
Övr. Katt Nattdjur som dom är så kommer mina gärna igång lagom till att man ska sova/mitt i natten 😅 Någon som har bra tips på någon leksak som...
Svar
9
· Visningar
677
Senast: MJLee
·
Samhälle Jag funderar kring det här med att söka vård i en annan region än den man bor i. Jag har förstått att jag har rätt att söka öppenvård i...
Svar
2
· Visningar
287
Senast: manda
·
Hundträning Hej, har en snart 4 månaders valp av bruksras som blir helt sjövild när hon busar. Det ska bitas i händer och kläder och dras så till...
Svar
11
· Visningar
1 048
Senast: nullo-modo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Skällande små hundar, ägarnas fel?
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp