Lekt med digitalkameran! (bilder)

Vad maffiga dom har blivit !!
Vulkan är väldigt fint tigrerad, tjusiga hela linjer.
Katla har ganska lite rött på sig för att vara padda, men tassarna visar ju verkligen hennes verkliga färg.

Funderat på att ställa dom? Eller har du kanske gjort det, för sent för att minnas :angel:

Kanonfina !! Skulle behöva veta hur du håller dom i så bra hull, Fia hoppade sönder sin planka upp till balkongen, så jag fick köpa ny och kraftigare idag :o :cool:
 
Ställa ut dem vore toppenskoj men de är nog fortfarande för reserverade mot främmande för det. De är ena riktiga räddharar när det kommer besök :smirk: Var ju i stort sett vildkatter när jag tog hem dem :crazy: Fast de har blivit mycket bättre och tuffare. Om något år eller så tror jag de kommer vara tuffa även mot sådana de inte känner :D

Jo, jag tycker också de är fina i hullet :love: Jag tycker inte jag gör så mycket egentligen. Bra käk (RC fit) och mycket stimulans så de rör på sig en del :)

Tack för berömmet!

/snurpe
 
De är så himla fina. Jag gillar också Katlas färger.

Jag tycker verkligen att du ska pröva att ställa ut dem sen när de blir bättre med främlingar.
 
Verkligen sevärda bilder. :D
Både Vulkan o Katla är ena riktiga snyggingar :love:

mvh /Mischa
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Alltså, jag gillar inte att däringa i affärer och har blivit allt kräsnare med jag vill ha av en tröja. Nu är jag inne på jobbet eller...
Svar
0
· Visningar
310
Senast: Cattis_E
·
Foder & Strö Jag har haft min två åring på lösdrift med fri tillgång (med nät kring balen). Vilket hon blir lite rund av. Vi har ingen analys på...
2 3
Svar
52
· Visningar
4 064
Senast: Twirro
·
Trav Imorgon är det dags! :love: Det pratas om att startfältet är det starkaste på länge, så vad tror ni? Vad säger hjärtat? Skall ni se på...
2 3
Svar
52
· Visningar
3 702
Kultur JUNI 24/6 Annie Lööf, före detta partiledare, jurist 25/6 Renée Nyberg, programledare 26/6 Axel Gordh Humlesjö, journalist 27/6...
13 14 15
Svar
294
· Visningar
20 260
Senast: Rie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp