Lemetex magic

H

hopp_o_galopp

Någon som vet något om den? (Inga antaganden tack, utan ni ska ha sett och helst provat den i verkligheten!) Är den bra, dålig, mjuk, hård, stoppning??, något mer?

Tack! :bow:
 
Sv: Lemetex magic

hopp_o_galopp skrev:
Någon som vet något om den? (Inga antaganden tack, utan ni ska ha sett och helst provat den i verkligheten!) Är den bra, dålig, mjuk, hård, stoppning??, något mer?

Tack! :bow:

:bump: :bump: :bump: :bump:
 
Sv: Lemetex magic

Är det ingen som vet något alls om denna sadel? :confused:
 
Sv: Lemetex magic

Tror det är syntetull i den. Om jag kommer ihåg rätt ahr den ett djupt säte och stora knästöd. Jag tycker Lemetex överlag är riktigt bra sadlar. Jämförbara med Stubben både till passform, komfort och kvalitet.
 
Sv: Lemetex magic

Tack för ditt svar! :)

Någon mer??? :angel:
 
Sv: Lemetex magic

Är det verkligen INGEN mer på hela Buke som vet något om denna sadel??? :confused:
 
Sv: Lemetex magic

Vet tyvärr inget om just den modellen, men vet att lemetex överhuvudtaget är bra! Ska själv provrida en Lemetex hoppsadel nästa helg :)
 

Liknande trådar

Utrustning Hjälp! Jag har drabbats av hälsporre, och behöver använda skor som ger ett bra stöd och dessutom ha en uppbyggd iläggssula. Igår...
Svar
9
· Visningar
673
Senast: MiniLi
·
Utrustning Hej! Innan massa kommentarer att ta ut sadelutprovare, jag ska det men vill bara kolla om det finns möjlighet att rida öht med...
Svar
0
· Visningar
330
Senast: liiinnea
·
Utrustning Hoppas det finns någon som är riktigt duktig på olika ullstoppningar här! Jag har en superduper känslig, riktig prinsessa på ärten...
Svar
15
· Visningar
1 415
Senast: caballus
·
  • Artikel
Dagbok Jag har varit deprimerad i väldigt många år och under åren har jag känt att jag blivit mer och mer avslagen i mina känslor, inte pga...
Svar
11
· Visningar
796
Senast: Lyan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Valp 2024
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp