Lemetex magic

H

hopp_o_galopp

Någon som vet något om den? (Inga antaganden tack, utan ni ska ha sett och helst provat den i verkligheten!) Är den bra, dålig, mjuk, hård, stoppning??, något mer?

Tack! :bow:
 
Sv: Lemetex magic

hopp_o_galopp skrev:
Någon som vet något om den? (Inga antaganden tack, utan ni ska ha sett och helst provat den i verkligheten!) Är den bra, dålig, mjuk, hård, stoppning??, något mer?

Tack! :bow:

:bump: :bump: :bump: :bump:
 
Sv: Lemetex magic

Är det ingen som vet något alls om denna sadel? :confused:
 
Sv: Lemetex magic

Tror det är syntetull i den. Om jag kommer ihåg rätt ahr den ett djupt säte och stora knästöd. Jag tycker Lemetex överlag är riktigt bra sadlar. Jämförbara med Stubben både till passform, komfort och kvalitet.
 
Sv: Lemetex magic

Tack för ditt svar! :)

Någon mer??? :angel:
 
Sv: Lemetex magic

Är det verkligen INGEN mer på hela Buke som vet något om denna sadel??? :confused:
 
Sv: Lemetex magic

Vet tyvärr inget om just den modellen, men vet att lemetex överhuvudtaget är bra! Ska själv provrida en Lemetex hoppsadel nästa helg :)
 

Liknande trådar

Utrustning Hoppas det finns någon som är riktigt duktig på olika ullstoppningar här! Jag har en superduper känslig, riktig prinsessa på ärten...
Svar
15
· Visningar
1 415
Senast: caballus
·
Utrustning Jag behöver snart inhandla nya ridstövlar då mina håller på att ge upp. Men jag vet inte vad jag ska ha för några. Dom ska vara mjuka...
Svar
4
· Visningar
627
Senast: KAROLIJNAH
·
Utrustning Vad har ni och vad är ni nöjda med? Det känns som att jag har provat igenom hela sortimentet. Jag har provat alla hööks, både deras egna...
2
Svar
31
· Visningar
3 102
Senast: JennyLz
·
Utrustning Jag behöver ett par nya ridskor, vattenavstötande, mjuka, lätt fodrade, trevliga att gå i och mocka med Och som INTE är i läder :(. Har...
Svar
6
· Visningar
669
Senast: Emma-pemma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 10
  • Bästa trimmern till kanin?
  • Hur länge är din hund ensam?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp