Sv: Lera!

Är inte avundsjuk alls... stackers er. Är när man läser o ser sånt här som man lär sig uppskatta det faktum att våra vinterhagar (o det mesta av sommarhagarna oxå för den delen) ligger på en bergssluttning så allt vatten rinner bort av sig självt.

Går det inte att ordna så ni kan rida tidigare o låta dom gå ut i geggan senare? Om dom nu måste gå o geggan, men jag fattade det så...

Nej,detta är tyvärr enda alernativet då vi har fastas tider eftersom det är skoltid. Men,men jag lääängtar efter sommaren och våra hagar hemma..dessa kommer aldrig kurrera sig tills dess.
 

Liknande trådar

Hästvård Har en unghäst som är 4. Varit väldigt bunden till sin mamma trots att han tex varit iväg på lösdrift/bete ett år osv. Nu var det dags...
Svar
11
· Visningar
1 449
Senast: Roheryn
·
Hästvård Hej! Hur ofta tvättar ni hästens ben och hovar nu när det är så lerigt i hagarna? Vi har uteboxar med stallgång klädd med vindnät och...
2
Svar
24
· Visningar
2 587
Senast: Lilla vän
·
Hästvård Har en så frustrerande situation hemma.. Jag bor på landet. Har byggt ett eget litet stall med 2 boxar. Har en stor hage med stor...
2
Svar
29
· Visningar
4 188
Senast: Fiorano
·
Övr. Grenar Hej jag köpte 2019 en travare. 155cm hög på 16 år. såhär när jag ser tillbaka på det, så stod Trollet alltid inne i ladugården när jag...
2
Svar
31
· Visningar
3 117
Senast: nullo-modo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vårföräldrar 2024
  • Gråter du?
  • Vad gör vi? Del CXCVI

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp