Bukefalos 28 år!

Letar efter en plansch.

Viva

Trådstartare
Såg en plansch på marketplace för ett tag sedan. Var ett kvinnoansikte med hår/tankar som virvlar. Tror den var i färg och det stod en konstnär som jag såklart har glömt. Blev genast förälskad men tvekade på priset och sen var den såld. Stilen på håret påminde mig om denna:
My Mind lately.jpeg.jpg
 
Lika med detta var nog ingen tävla, de skulle "bara" ha runt 500 kr för den. Men nu vet jag vad jag ska lägga mina pengar om jag råkat få några tusen över. Så fina.

Visst är det vackra tavlor! Min favorit är Lady Rose :love:
Jag tror att det finns vissa som posters men långtifrån alla.

Hoppas att du hittar rätt! :)
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
6 434
Senast: Calmiche
·
  • Artikel
Dagbok När jag gick i gymnasiet såg jag filmen Almost Famous med min mamma hemma i soffan på vår gamla tjock-TV. Egentligen är det väl en...
Svar
0
· Visningar
745
Senast: miumiu
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag har haft åldersnojja i stort sett hela mitt liv. Jag har verkligen varit skräckslagen inför tanken på att bli gammal, och tyckt att...
2
Svar
20
· Visningar
5 433
Hundhälsa Vid två tillfällen idag verkar min Lundehund (snart 6 år) plötsligt ha mycket ont. Ni får gärna komma med idéer. - Den första gången...
Svar
17
· Visningar
4 493
Senast: Nikko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp