Bukefalos 28 år!

Lets dance

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har på sistone börjat handla lite i den lokala nybyggda coop-butiken som helt uppenbart satsar en hel del på eko-varor, bl.a. Kung Markattas sortiment, vilket jag gillar, men även personalen de har tycks vara lite extra trevliga. Idag när jag sprang in för att handla lite fredags-snacks fick jag syn på följande skylt på väg ut:

1171238_868993933157689_1281206653_n.jpg


Ja, visst är det så!

Det kan göras på många sätt. Bl.a. med sång och dans till en glad melodi :)

http://grooveshark.com/s/Up+feat+Demi+Lovato/78PIhK?src=5

Den där låten är jag helt såld på för tillfället. Jag blir så glad av den. :D

Man kan också ta sig en ridtur på en fin häst och titta på hjortarna i hägnet, vilket jag gjort idag. Jag försökte filma dem idag, men det sket sig. Annars hade jag lagt upp filmen här. Det är lite svårt att hantera mobilen från hästryggen, med handskar på och med en häst som gärna tänker själv. Hon är med andra ord inte 100% styrbar med en hand så jag fibblade med mobilen och fick inget på filmen mer än ljud.

Nu har jag för övrigt fått en tid för undersökning av knölen i bröstet. Det blir om två veckor. Min chef tror inte att det är någon fara. Hon menar på att man brukar även ha andra diffusa symptom om det är något knas och det har ju inte jag. Tvärtom så mår jag prima. Jag hoppas i alla fall att de inte kommer att behöva nåla mig för att få klarhet i vad det är. Min gissning är att det är bröstvävnad som knölat ihop sig, men det duger inte riktigt att bara tro det. Man behöver veta helt säkert.
 

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp