Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är inte det vanligaste att ha boendekostnader 10kkr i stockholm.Nej, absolut inte. Tror inte den summan räcker ens för boendekostnader här i Stockholm.
Tack för svar!
hur funkar det utan bil för dig? Tycker det är svårt. Har social fobi o kan ej åka buss. Får hjälp med skjuts av föräldrarna när det går.
Ja riktiga divor dom därErkänn att det är marsvinen som stjälper budgeten![]()
![]()
Beror väl helt på hur du bor. Om du bor i hyresrätt (andra hand kostar oftast 10.000 kr eller mer för en etta/tvåa), bostadsrätt (inklusive amortering hamnar du ofta kring 10.000 kr) eller villa (ingen aning vad det kostar men säkerligen rätt mycket om du har lån på villan med tanke på hur villapriserna ligger nu).Det är inte det vanligaste att ha boendekostnader 10kkr i stockholm.
´Det är inte det vanligaste att ha boendekostnader 10kkr i stockholm.
Jag menar att det är svårt att hitta billigare boenden än 10 KVad menar du? En hyresrätt kostar lätt 10-15 k i månaden i sthlmstrakten.
Ja klart att även jag skulle klara det om jag t.ex visste att jag om några månader får klara mig på den summan.Jag tänker att frågan inte var om ens nuvarande fasta kostnader var för stora. Om man nu har 10.000 i månaden att se fram emot på lång sikt, så är ju det första man måste göra att få ned fasta kostnader en bra bit under det eller gå i personlig konkurs.
Och då är det många av oss som skulle klara det utan att gå i konkurs, även om många av er skriver att ni aldrig skulle kunna.
Det är inte det vanligaste att ha boendekostnader 10kkr i stockholm.