Ligger på rygg

B

**BORTTAGEN**

Vår hund ligger väldigt ofta på rygg, sover, tuggar på saker, vilar lite osv. Nu ligger han här nedanför stolen på rygg och tuggar på något. HAn kan ligga på rygg i flera timmar ibland, är detta vanligt?
 
det är nog ganska vanligt, han känner sej trygg... :d
 
Säger som du!Han känner sig trygg!Mina är lika dana!Ligger och leker med saker på rygg mm!Sover på rygg gör dom oxå!Attans bara att gammel hunden snarkar så förfärligt när hon ligger så :crazy: :angel: :rofl:
 
Hihi *känner igen* min starkar oxå ngt grymt när hon ligger på rygg och sover....med min andra är jag skonad från det...dock gör han det mesta på rygg, man kan ju undra varför han är utrustad med 4 ben eg :D
 
Min kan också ligga på rygg ett bra tag... om han tycker det är skönt så är det inget att oroa sig över...
 

Liknande trådar

Hundträning Är det någon som har förslag på övningar eller tricks att träna på inomhus? Jag är nyligen ryggopererad och ska ta det lugnt nu några...
Svar
15
· Visningar
781
Senast: Nepenthe
·
Hundhälsa 2 år gammal, HD A. I väldigt god kondition och välmusklad. Alltid betraktats som "lite klumpete", och var svår att lägga rakt vid...
Svar
18
· Visningar
574
Senast: AraSlei
·
Hundhälsa Tid till vet är bokad på onsdag. Bilder kommer ikväll Golden hane 7,5 år. Kastrerad Äter senior/light foder. Ett foder han ätit sen...
2
Svar
22
· Visningar
1 955
Senast: Rugge
·
Hundhälsa Ge mig all eran erfarenhet! Har upptäckt en liten liten kula i ett ljuver på vovven, högst upp (vid frambenen) och jag misstänker...
Svar
8
· Visningar
916
Senast: Viva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp