lika som bär...

Sv: lika som bär...

1450969_10151877101356464_900746577_n.jpg

orlando-bloom-wallpaper-4-730111.jpg
[/IMG]
1474657_10151877101386464_1782772003_n.jpg


Jared Leto, Orlando Bloom och Mikael Lustig har likheter tycker jag.
 
Sv: lika som bär...

Jag har nostalgimyst framför några avsnitt av Varuhuset och insett att Stefan Ekman(som spelar Frank Lundholm) visserligen är lik sin pappa Gösta men även en mer östlig patriark:

32958C.jpg


putin-undershirt.jpg
 
Sv: lika som bär...

Jag vet, det är lite obehagligt. Men det räcker med att tänka på den politik han för så går det över.
 
Sv: lika som bär...

Jo, absolut. (Och visste jag inte bättre skulle min gaydar göra liiiiitet utslag där.)
 
Sv: lika som bär...

Skam att säga det men Vladimir är väldigt snygg där.

I två sekunder ungefär. När man tittar längre ser han ut som en krisande man som har ångest över att åldras och därför bygger muskler OCH offentligt visar sina bara armar, vilket inte finns ett enda skäl till om man inte är typ idrottare.
 
Sv: lika som bär...

Ångest över att han åldras är ju det minsta han har!:rofl:
Han ska ju göra ALLT för att bevisa någotO_o
 

Liknande trådar

Tjatter Spinoff på trådarna och förlovnings- och vigselringar och om att bära släktingars ringar. Vad är era mest känslomässigt värdefulla...
2 3
Svar
54
· Visningar
2 557
Senast: _Zacke_
·
  • Artikel
Hästnyheter Hur viktbärande en häst eller ponny är beror på storlek, hur den är byggd och vilken typ av muskler den har. – Vår största häst Betty...
Svar
7
· Visningar
920
Tjatter Samsung galaxy s10e finns det? Behöver en ny mobil men hittar bara större modeller än den. Hade velat ha en ny i samma storlek och en...
Svar
7
· Visningar
571
Senast: EmmaBovary
·
Relationer Min sambo släppte bomben att han vill göra slut. Jag är helt förkrossad. Visst vi har bråkat ganska mycket på sistone och vi...
6 7 8
Svar
142
· Visningar
11 539
Senast: tott
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCVI
  • Köpa hus
  • Pysseltråden

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 10
  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp