M
Minime
Funkar det? Törs man?
I en hage med kompisar och som är motsattsen till en kvadratisk grusplätt? 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hon är diktatordrottning så det är nog ingen risk att kompisarna (undersåtarna) rör lindorna, och hon brukar ha nattbandage till och från och då är det aldrig problem så på det visaet ska det nog gå bra.
Porslinshästan har överansträngt böjsenorna fram pga korkad och lat matte. Så det är för värme och stöd som jag vill ha lindor, hon har stått inne nu sedan i onsdags em, med lindor. Men då hon lätt svullnar i benen av att stå inne vill jag skicka ut henne men vet inte om jag vågar..
Fast har hon senvarningar på BF så är det ju inte, med lindor eller ej, så smart att släppa ut i 'skogshage' med buskompisar?
Hon har som sagt stått inne nu i två dygn, jag har inte varit hemma eller pratat med mamma men redan i onsdagskväll hade svullnaden gått ned mkt och hon var inte alls 'halt' utan bara stel/stapplig, så hon kanske skulle kunna vara utan lindor helt i morron tom.
Saken är den att hon blir överansträngd pga att hon har ett steg med mkt glid i, men när det är bar mark och hon fortf. hade traktbrodden kvar (dom är borta för denna gången nu) sliter det mkt. Jag trodde det skulle vara ok att använda skydd + liniment ist för att linda då vi bara skulle skritta ut på mjuka skogsvägar, men icke.
Deet är inte första gången det händer men har dock inte varit så kraftigt att hon blivit så halt som hon var i onsdags, men att hon får vara ute och röra på sig brukar vara det bästa för henne. Och värme.
Det är bara vid kotan som senan svullnat, var ingen senskida enl. Mamma Massör.