Jate Volim
Trådstartare
Nu vill jag ha lite konkret information
Jag har sökt runt lite här på forumet men jag hittar inte riktigt det jag söker. Jag har tänkt börja ge min unghäst linfrön nu lagom till pälsfällningen börjar. Hon brukar inte direkt ha problem med detta då hon inte sätter jättemkt vinterpäls men nu ska hon ju visas i Maj så jag vill hjälpa henne lite på traven.
Jag har inbillat mig själv att krossade linfrön är att föredra då jag inte kommer hinna med att koka fröna varje dag men hur är det med de krossade egentligen, kan de blötas i kallvatten? Vad kostar krossade linfrön? Prisskillnad mellan Ica och vanliga foderleverantörer? Hur pass viktigt är det att vara konsekvent med linfrön, dvs vad händer om man missar en dag?
Jag är ingen expert på just linfrön (som ni märker
) och skulle uppskatta lite tips och råd 
Tack på förhand / Jate Volim
Jag har inbillat mig själv att krossade linfrön är att föredra då jag inte kommer hinna med att koka fröna varje dag men hur är det med de krossade egentligen, kan de blötas i kallvatten? Vad kostar krossade linfrön? Prisskillnad mellan Ica och vanliga foderleverantörer? Hur pass viktigt är det att vara konsekvent med linfrön, dvs vad händer om man missar en dag?
Jag är ingen expert på just linfrön (som ni märker
Tack på förhand / Jate Volim