Linkedin och inbjudningar

Islandshästryttare

Trådstartare
Jag har de sista veckorna fått minst ett mail i veckan från Linkedin att jag har en ny inbjudan. Men det finns aldrig några inbjudningar när jag loggar in. Någon mer som har fått detta och vet vad det beror på?
 
Jag har de sista veckorna fått minst ett mail i veckan från Linkedin att jag har en ny inbjudan. Men det finns aldrig några inbjudningar när jag loggar in. Någon mer som har fått detta och vet vad det beror på?
Är du helt säker på att det är Linkedin som är avsändaren? Jag får ofta skräpmejl där man låtsar att man skickar från ett etablerat företag. Ofta t.ex. varningar att någon försöker logga in på mitt "x"-konto. Alltså hos någon som jag inte alls har ett konto hos...
 
Är du helt säker på att det är Linkedin som är avsändaren? Jag får ofta skräpmejl där man låtsar att man skickar från ett etablerat företag. Ofta t.ex. varningar att någon försöker logga in på mitt "x"-konto. Alltså hos någon som jag inte alls har ett konto hos...

Japp det är jag säker på jag har kollat källkoden på mailen jag får och det är inga tveksamheter att det kommer från Linkedin.
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Ni som letar bland annonserna där... Hur gör ni egentligen? Jag blir aldrig klok på sökfunktionen och matchningar där. Tycker alltid...
Svar
10
· Visningar
823
Senast: Cattis_E
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag börjar bli lappsjuk av att bara vara på "Steg till arbete" mån-fred för föreläsningar, anteckningar, diskussioner, pappersifyllande...
Svar
1
· Visningar
217
IT & mobiler Jag har fått bra hjälp här tidigare så frågar igen :) Jo, nu kan jag inte maila från min mobil... det kommer en såndär skarp felsignal...
Svar
1
· Visningar
442
Senast: Cattis_E
·
Kläder & Bli fin Nu är panik! Jag har sökt in på en utbildning och är så glad när jag kom in på den! Utbildningen är 3 veckor. Sista veckan är det...
Svar
10
· Visningar
1 179

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp