Lite bekymrad..

B

BillyBus

Så här är det. Jag är i 9:e veckan och jag har börjat blöda lite. Typ som lätt mens. Har även kännt en smärta som liknar mensvärken.
Är det ngt att bekymra sig för?

Jag har läst på lite och som jag fattade det så är det rätt vanligt att blöda så här men det gör mig inte mindre bekymrad för det.
Har även ringt sjukvårdsupplysningen och de sa samma sak plus att om det är missfall på gång så är det inget man kan göra för att förhindra det. = mer bekymrad..

så som sagt var.. bör jag vara rädd för missfall?
 
Sv: Lite bekymrad..

Det är nog tyvärr som sjukvårdsupplysningen säger: Mensvärk kan betyda att livmodern växer (precis som den ska), men det kan oxå betyda att fostret stöts ut.

Jag blödde till och från de första 11 veckorna under min första graviditet. Vi fick komma på ett tidigt ul och såg då att allt var okej.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Hej, ny här på forumet hoppas att dessa frågor är ok att ställa. Tänker att det kanske finns någon här att prata lite med om detta...
2 3
Svar
40
· Visningar
4 371
Senast: Tora
·
Katthälsa Hej, Vi har en 10-månaders katt som sista två månaderna ungefär har börjat kräkas lite mer regelbundet och vi har svårt att klura ut...
Svar
12
· Visningar
1 154
Senast: Sassy
·
Relationer Hur mycket är egentligen värt att offra för kärlek? Är 38 år, har varit tillsammans med min pojkvän i ett år. Han bor 1 timmes bilfärd...
5 6 7
Svar
132
· Visningar
12 734
Senast: Ramona
·
Utrustning Tjo, behöver någon att bolla lite täckestankar med! Köpte en till häst förra veckan (oops) som liksom min första vill ha kläder...
Svar
14
· Visningar
835
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp