Lite bilder...

Sv: Lite bilder...

*ler*
Har fortfarande inte förstått vad som är så fascinerande med dina snäckor men det är roligt att du är nöjd med dom iaf ;)

Hehe, drömde faktiskt om sniglar i går natt. De var egentligen sköldpaddor från början som jag övertalade pappa att ta hem till sitt icke-existerande akvarium., men sen blev de små sniglar (snäckor), som sög mig på fingrarna.

Såklart, ska knäppa lite kort senare :D Men den är så liten så den är skitsvår att få bra kort på :P
Måste knäppa på minsta fulicorna också, de har blivit mycket snyggare på sista tiden :d Och som de växer, jeivlar säger jag bara! :eek: :love:

Liknande trådar

Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är... 2
Svar
20
· Visningar
2 583
Senast: Otherside
·
Hundhälsa Hej! Jag och min sambo har en staffe som blir 2 år nästa vecka. För 3 veckor sedan så köpte vi en ny bil, en hybridbil och vi har...
Svar
17
· Visningar
1 942
Senast: Grazing
·
Däggdjur Jag har växt upp med husdjur; katter, hamstrar, kaniner och hundar. Från 11 till 19 år hade jag därtill minst en häst, totalt 4 egna och...
Svar
8
· Visningar
1 262
Senast: Bison
·
Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
342
· Visningar
10 307

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Förslag på passande matskål?
  • Akvarietråden V
  • Torrfoderdjungeln..

Hästrelaterat

Tillbaka