pastejja 25 Okt 2007 #41 Sv: lite nyfiken bara.. Förresten, fortsätter med White Nose, är hennes del av stolinjen aktiv i aveln genom döttrar etc.? U
Sv: lite nyfiken bara.. Förresten, fortsätter med White Nose, är hennes del av stolinjen aktiv i aveln genom döttrar etc.? U
Görel Moderator 25 Okt 2007 #42 Sv: lite nyfiken bara.. Sankt Gotthard tävlades i dressyr, åtminstone upp till medelsvår. Jag har själv sett honom tävla men han gjorde tyvärr inget djupare intryck på mig.
Sv: lite nyfiken bara.. Sankt Gotthard tävlades i dressyr, åtminstone upp till medelsvår. Jag har själv sett honom tävla men han gjorde tyvärr inget djupare intryck på mig.
cirkus 25 Okt 2007 #43 Sv: lite nyfiken bara.. Jaha, det visste jag inte. I vilket fall så skulle jag till åt multitalanghållet, men det vill jag ju alltid när nån pratar om dressrhästar.
Sv: lite nyfiken bara.. Jaha, det visste jag inte. I vilket fall så skulle jag till åt multitalanghållet, men det vill jag ju alltid när nån pratar om dressrhästar.