Lite större 2D el 3D Gipsformar (helst häst bla) vart??

JessicaM

Trådstartare
Jag har sökt o sök men jag hittar inga gipsformar mer än sådana små som man köper till barnen. Jag är ute efter något större varianter som man kan måla o ha som prydnad etc etc

Någon som vet någon hemsida som säljer detta???

Sv: Lite större 2D el 3D Gipsformar (helst häst bla) vart??

Menar du typ som amerikansk hobbykeramik? I så fall kan du googla på det, hittade några bra sidor :)

Blev själv sugen på att köpa och måla nu ju!

Jag ska kolla med butiken i stan om de säljer på distans. De har gipsfigurer, rejäla sådana. Den största var en meterhög fyr. I helgen har det varit många fullstora pumpor i skylten.

Helst svenskt då jag inte vill betala tull.. Borde ju finnas i sverige tycker jag. De säljer ju små gipsfigurer som man häller gips i och som barnen målar sedan, måste väl finnas något för oss vuxna också! :)

Nej men alltså det är en viss sorts keramik, finns på massa ställen i Sverige, oftast ute på landet. Jag hittade några svenska hemsidor där man kunde beställa hem :)

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
16 417
Senast: Johanna1988
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever... 2 3
Svar
50
· Visningar
7 777
R
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen... 2 3 4
Svar
69
· Visningar
8 070
Senast: Blyger
·
R
Fritid Dottern tycker om målarböcker, och har kommit fram till att hon trivs bäst med tuschpennor. Just nu ritar hon mest med pennor som är...
Svar
16
· Visningar
2 075
Senast: monster1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Dalmatiner
  • Uppdateringstråd 31