Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Lite större 2D el 3D Gipsformar (helst häst bla) vart??
Jag har sökt o sök men jag hittar inga gipsformar mer än sådana små som man köper till barnen. Jag är ute efter något större varianter som man kan måla o ha som prydnad etc etc
Sv: Lite större 2D el 3D Gipsformar (helst häst bla) vart??
Jag ska kolla med butiken i stan om de säljer på distans. De har gipsfigurer, rejäla sådana. Den största var en meterhög fyr. I helgen har det varit många fullstora pumpor i skylten.
Helst svenskt då jag inte vill betala tull.. Borde ju finnas i sverige tycker jag. De säljer ju små gipsfigurer som man häller gips i och som barnen målar sedan, måste väl finnas något för oss vuxna också!
Nej men alltså det är en viss sorts keramik, finns på massa ställen i Sverige, oftast ute på landet. Jag hittade några svenska hemsidor där man kunde beställa hem
Juridik & Ekonomi
Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
Juridik & Ekonomi
Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;)
Jag är i 30-års ålder och lever...
Hästnyheter Han var en julklapp från Nils-Erik Hansson, när Elin Dahlström från Målilla var tonåring. Nyligen skiljdes deras liv åt, när Smiggo fick...
Hundavel & Ras Men det är inte bara ”jag har hört” heller.
Det finns stor kunskap om hundar rent generellt på forumet. De flesta träffar mycket hundar...