Liten text.

åke

Trådstartare
Jag sitter nu vid en annan dator. Grejen är den att jag har en jätte liten text. Jag ser knappt vad det står på buke, blocket ect. Vart kan man ändra det?
 
Sv: Liten text.

Håll nere Ctrl och +/- (beroende på om du vill förstora eller förminska textstorleken).
 
Sv: Liten text.

Kolla på egenskaper på skrivbordet (högerklicka)
Fliken Inställningar. Där kan du ändra skärmupplösningen.
 
Sv: Liten text.

Jag försökte det, Då blev den på det minsta. Då får ju inte hela sidan plats på skärmen utan jag måste scrolla i sidled. Hmm.
 
Sv: Liten text.

Men har du inte flera lägen i den där "draglisten" man stälelr in det med? min har liksomfyra "hack" man drar markören emellan..
 
Sv: Liten text.

Jo, jag hittade det, jag fick ändra till standard på ett annat ställe bara. Vad s´kall jag ställa det på nu då i skalan?
 
Senast ändrad:
Sv: Liten text.

Beror på vad du vill ha;).
Jag har ju min på högst men tycker du det blir för litet får du ju ta "nästa" hack i skalan, prova dig fram tills du är nöjd. Lägre upplösning=större text..
 
Sv: Liten text.

en variant på aiquens tips är att scrolla och samtidigt trycka ner ctrl.
 
Sv: Liten text.

Funkar inget av dom. Han bara hoppar tillbaka i det gamla läget igen. Hela tiden.
 

Liknande trådar

Kultur Tiderna ändras och normerna likaså. Jag har börjat reflektera över hur många gamla pojkbandslåtar som är riktigt creepy. En riktigt...
5 6 7
Svar
131
· Visningar
12 074
Senast: Dobby
·
Fritid Jag gick med i en Facebookgrupp rätt nyligen, och snart började jag få upp inlägg från den gruppen som alla började "Hej alla! Jag vill...
Svar
5
· Visningar
861
Senast: Lavine
·
Kläder & Bli fin Alltså, jag gillar inte att däringa i affärer och har blivit allt kräsnare med jag vill ha av en tröja. Nu är jag inne på jobbet eller...
Svar
0
· Visningar
342
Senast: Cattis_E
·
IT & mobiler Jag går en kurs i att skriva manus för film och TV. Det program som används heter Final Draft kostar ca 2000 SEK för PC och 150 för...
Svar
4
· Visningar
539
Senast: Myrten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp