ljud på w movie maker ?

G

Granz

alltså, nu har jag ett problem, (som vanligt:angel: ) hur får man bort ljudet i sina klipp ? jag har programmet windows movie maker .

/Therese
 
Sv: ljud på w movie maker ?

Jag tror inte att det går.
Du måste använda ett annat program som du först importera din filmklipp och sedan spara den utan ljud
 
Sv: ljud på w movie maker ?

Jag tar bort ljudet i w Movie Maker så här:
Längst ner där du ser rutorna som du lägger filmklippen så ser du en mikrofon till vänster och en ruta med ett kors eller vad det är. Klicka i den rutan med korset, då kommer en ny ruta upp som heter " ljudnivåer" och en flyttbar pil, dra pilen mot högtalaren där det står ljud/musik. Klart, stäng ner rutan och då har du filmen utan ljud.:)
 
Sv: ljud på w movie maker ?

Så den stänger bara av ljudet i den filmenklippet då och inte hela filmen om personen nu vill ha en bakgrundsmelodi?
 
Sv: ljud på w movie maker ?

Bra att veta det för framtiden.
 
Sv: ljud på w movie maker ?

okej tack så mkt, det ska jag göra :)
 
Sv: ljud på w movie maker ?

Man kan stänga av ljudet på varje ljudklipp seperat genom att högerklicka på ljudspåret längst ner och välja "tyst".
 
Sv: ljud på w movie maker ?

Tar upp den här tråden igen, försökte göra sådär men det hjälpte inte, hade fortfarande ljud på filmen :( Vad gör jag för fel?
 
Sv: ljud på w movie maker ?

Hur kan man annars göra för att ta bort ljudet?
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag håller på med ett kreativt projekt där jag har behov av några bilder. Själv har jag god tillgång på egna foton, men just detta...
Svar
0
· Visningar
316
Senast: Myrten
·
Övr. Hund Jag har en labbe tik som är ett år. Som valp var hon ganska tuff men när det kom till människor så tyckte hon det var läskigt. Inte så...
Svar
6
· Visningar
747
Senast: Trassel12
·
Tjatter Sedan några dagar tillbaka kommer det ljud när jag kollar på andras storys, trots att ringsignalen på min mobil är avstängt. Innan har...
Svar
14
· Visningar
766
Övr. Djur Har postat innan om vår sjuka hamster som haft alla möjliga problem som en hamster kan råka ut för typ. Krokiga tänder som behövts...
Svar
1
· Visningar
861
Senast: Lyan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Eurovision Song Contest 2024
  • Det här med klädsel
  • Var vill vi bo?

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp