ljud på w movie maker ?

• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare Granz
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 10
  • Visningar Visningar 1 248
G

Granz

alltså, nu har jag ett problem, (som vanligt:angel: ) hur får man bort ljudet i sina klipp ? jag har programmet windows movie maker .

/Therese

Sv: ljud på w movie maker ?

Jag tror inte att det går.
Du måste använda ett annat program som du först importera din filmklipp och sedan spara den utan ljud

Jag tar bort ljudet i w Movie Maker så här:
Längst ner där du ser rutorna som du lägger filmklippen så ser du en mikrofon till vänster och en ruta med ett kors eller vad det är. Klicka i den rutan med korset, då kommer en ny ruta upp som heter " ljudnivåer" och en flyttbar pil, dra pilen mot högtalaren där det står ljud/musik. Klart, stäng ner rutan och då har du filmen utan ljud.:)

Så den stänger bara av ljudet i den filmenklippet då och inte hela filmen om personen nu vill ha en bakgrundsmelodi?

okej tack så mkt, det ska jag göra :)

Man kan stänga av ljudet på varje ljudklipp seperat genom att högerklicka på ljudspåret längst ner och välja "tyst".

Tar upp den här tråden igen, försökte göra sådär men det hjälpte inte, hade fortfarande ljud på filmen :( Vad gör jag för fel?

Hur kan man annars göra för att ta bort ljudet?

Liknande trådar

IT & mobiler Smartphones har blivit ett konflikt och stressmoment i familjen. Vi håller på att banta ner användning/tillgång så mycket det går. Men -... 2 3
Svar
42
· Visningar
1 613
Senast: Badger
·
IT & mobiler Håller på att tappa det helt. Har haft en Huawei 20 Pro i över 4 år, det är den bästa mobilen jag haft och jag hade köpt en sån igen... 2
Svar
22
· Visningar
1 659
Senast: Rie
·
Tjatter Sedan några dagar tillbaka kommer det ljud när jag kollar på andras storys, trots att ringsignalen på min mobil är avstängt. Innan har...
Svar
14
· Visningar
1 180
Hundträning Hej på er! Vill egentligen bara bolla med er om ni tror jag kan få bukt med valpens beteenden eller om jag ska byta inställning dvs lära... 2
Svar
24
· Visningar
8 813
Senast: Migo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka