Bukefalos 28 år!

Ljus på väggen? Lampetter?

lady_vip

Trådstartare
Vi vill ha någonting med ljus (stearin eller värmeljus) på väggen bakom vår soffa. Har funderat på såna stora runda smidesgrejer med värmeljus, men tycker att de flesta är ganska fula...:crazy:

Men idag sprang jag på underbart fina lampetter och funderade på om det hade varit fint att sätta upp en 4-5 stycken i olika höjd (eller i samma höjd) på den väggen...? Sen finns det ju även fina lampetter i betong tex, just de jag hittade var i "silver" och spegelglas för stearinljus, stilrena med någon detalj.

Har ni något sådant på väggen?
 
Sv: Ljus på väggen? Lampetter?

Tänk på brandrisken ifall du ska fästa dom på en vägg som är ovanför soffan.
 
Sv: Ljus på väggen? Lampetter?

Jag har en sådan där "jlussnurra". Jättefin båder tänd och släckt. Tyvärr har jluskopparna försvunnit i flytten...
 
Sv: Ljus på väggen? Lampetter?

Jag är skiträdd för eld, så det är inga bekymmer, tack för omtanken:)
 
Sv: Ljus på väggen? Lampetter?

Nja, hade nog tänkt mig mer "öppet", men de var inte fula alls.
 
Sv: Ljus på väggen? Lampetter?

Känner jag mig själv så kommer de inte vara tända så mycket, men nåt måste man ju ha på väggen :angel: Jag är en sån som blåser ut ljus som folk har på toaletter om de har gäster och ska ha lite fint :devil:
 
Sv: Ljus på väggen? Lampetter?

Vilka fina! Vilka bra tips man kan få på Buke. Vet någon var man listar ut priset?
 

Liknande trådar

Hemmet Vi har ett rum som vi inte vet hur vi ska inreda riktigt. Det som måste få plats är minst ett skrivbord och våran träningsbänk...
Svar
3
· Visningar
1 451
Senast: Tjôta
·
Hemmet Min make och jag håller för fullt på och planerar vårt hus. Det snurrar allt från, elektricitet, över carport till badrumskakel i våra...
Svar
12
· Visningar
1 905
Senast: Sar
·
Hemmet Hej! Efter jag sett att många här på Hem & Hobby har mkt bra smak på inredning så tänkte jag passa på att rådfråga er ;) Det är...
Svar
11
· Visningar
1 972
Senast: Draumsyn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp