Lobelias meditations och mindfulnesscenter (Ulvlek)

Här är deltagarna enligt sista listan i anmälningstråden med Yem utbytt mot Mada

1. Heffaklumpen
2 qitis
3. Queenlilith
4. Olive
5. Madalitso
6. cirkus
7. Klara
8. hemlig (om leken kommer igång snart)
9. Elo
10. Fio
11. Lena
12. Karamell
 
Har hittat hit.

Skulle nog vara yoga meditation. Jag har nog inte ro till att sitta still så att göra lite yoga samtidigt skulle passa mig bra, behöver bli lite smidigare oxå.
Att inte kunna sitta still och ändå söka sig till en sådan här retreat känns ulvigt. :sneaky::D

Klara röstar på fio
 
  • Haha
Reactions: fio
Jag måste rösta nu, kommer hålla på med annat resten av kvällen och vill inte missa dl.
Madalitso röstar på QueenLilith för med hennes svar på obligatoriska frågan där hon pratar om Chakra och kristaller så verkar det som att hon är expert på området, och då känns det ju troligare att hon är med som ledare på retreaten än är här som gäst.
Finns där ens en ledare på retreaten??:confused: I roll listan står bara personal utskrivet. Så tycker det är ett rätt tunt argument att rösta på även om det är första DL :idea: Lite ulv känsla där.
 
Röstlista DL1 - 21.30
17.49 Heffaklumpen röstar på Elo
18.55 Madalitso röstar på QueenLilith
19.25 hemlig röstar på Olive
Cirkus röstar på hemlig
Klara röstar på fio

Elo 1
QueenLilith 1
Olive 1
 
Alltså - att lägga röst i DL1 på en ny spelare är ulvigt (jag vet bara ulvar som gjort det) , de flesta röster är BoP och att då lägga en sån på en ny känns...ja ulvigt. Därför så

cirkus röstar på hemlig
Tycker med detta är väldigt rimligt, för håller med det är ulvigt att rösta på en helt ny spelare. Dessutom vill jag rädda mig själv och därvid lägga en röst på en av dom som redan fått. Då låter denna deltagaren mest ulvig, förutom Madalitso som dock inte fått några röster än, annars hade jag lagt min röst där

Queenlilith röstar på hemlig
 
Jag tycker man måste vara mindful hela tiden i en ulvlek, både på vad andra skriver och vad man själv skriver så det måste väl då vara min favoritövning? :D
 
Ännu en gång hjärtligt välkomna till mitt meditationscenter!

På bordet framför sovsalarna där borta till vänster finns välkomstdrinkar med tilltugg (pekar på en fallfärdig lada med ett rangligt bord med vad ser ut som pappmuggar med vatten och ett blåbär i och en mugg med jordnötter). Reception och personalbostäder finns till höger om sovsalarna (pekar på en riktigt lyxig herrgårdsbyggnad) och vår meditationssal ligger till höger om receptionen (en stor nybyggd men uppenbart inte färdigställd lada).


21:30 så börjar vi med vår första meditation, men först ska vi bli klara med den här första omröstningen om vem här på gården som tillför minst och ska få förmånen att bättra sig och färdigställa taket på meditationshallen och därmed inte kan delta i retreaten. Jag ser att ni redan börjat med omröstningen, bra jobbat.
 
Drar mig till minnes att cirkus brukar rösta på mig i första DL när hon är i lyan.

QueenLilith tycker Madalitso är mer ulvig än mig (alla lär vara mer ulviga än jag, faktiskt) men väljer ändå att rösta på mig. God med viktig roll eller ulv som petar på en god?
 
Drar mig till minnes att cirkus brukar rösta på mig i första DL när hon är i lyan.

QueenLilith tycker Madalitso är mer ulvig än mig (alla lär vara mer ulviga än jag, faktiskt) men väljer ändå att rösta på mig. God med viktig roll eller ulv som petar på en god?
Måste ju lägga min röst vart det redan är några :) men om du vill rösta på madalitso så hakar jag på ;)
 
Drar mig till minnes att cirkus brukar rösta på mig i första DL när hon är i lyan.

QueenLilith tycker Madalitso är mer ulvig än mig (alla lär vara mer ulviga än jag, faktiskt) men väljer ändå att rösta på mig. God med viktig roll eller ulv som petar på en god?
Brukar jag? Ja kanske.
Annars håller jag med dig om att det är lite märkligt gjort av QL -det är ju många kvar att rösta
 
Kom nyss hem! Och sladden till telefonen slutade fungera så mobilen dog :cautious: fick köpa ny.

Men favoritmeditation! Inte fan vet jag. Men gärna spikmatta och lugn naturmusik - meditation för mig!
 
Röstlista DL1 - 21.30
17.49 Heffaklumpen röstar på Elo
18.55 Madalitso röstar på QueenLilith
19.25 hemlig röstar på Olive
19:33 Cirkus röstar på hemlig
19:48 Klara röstar på fio
19:52 Elo röstar på Heffaklumpen
19:53 Queenlilith röstar på hemlig



Elo 1
QueenLilith 1
Olive 1
hemlig 2
heffaklumpen 1
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 276
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
10 626
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 818
Senast: bollen__
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 895
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCV
  • Svensk politik nr 3
  • Vinterföräldrar 22/23

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp