Bukefalos 28 år!

Lobelias meditations och mindfulnesscenter (Ulvlek)

Måste ju lägga min röst vart det redan är några :) men om du vill rösta på madalitso så hakar jag på ;)
Jag kan inte se att nåt av följande inlägg (Madas alla inlägg hittills) ger nåt att rösta på.

Min favoritmeditation är en där man ska tänka sig att kroppen fylls med solljus från toppen av huvudet ända ner till tårna, jag fick lära mig den som ett sätt att komma till ro och somna.

Lovar inget om aktivitet, hade egentligen inte tid att leka :rofl:

Jag måste rösta nu, kommer hålla på med annat resten av kvällen och vill inte missa dl.
Madalitso röstar på QueenLilith för med hennes svar på obligatoriska frågan där hon pratar om Chakra och kristaller så verkar det som att hon är expert på området, och då känns det ju troligare att hon är med som ledare på retreaten än är här som gäst.

Stod ju att ulvarna var ledare?
På vilket sätt finner du henne mest ulvig? För att hon röstade på dig?
 
Att inte kunna sitta still och ändå söka sig till en sådan här retreat känns ulvigt. :sneaky::D

Klara röstar på fio
Men det är väl just dessa som behöver andas, ta det lugnt, hitta sig själv. Naturen osv som mest?!

Näe i brist på annat och inte missa röstningen så karamelldrottningen röstar på Klara för mystisk retorik O_o
 
Röstlista DL1 - 21.30
17.49 Heffaklumpen röstar på Elo
18.55 Madalitso röstar på QueenLilith
19.25 hemlig röstar på Olive
19:33 Cirkus röstar på hemlig
19:48 Klara röstar på fio
19:52 Elo röstar på Heffaklumpen
19:53 Queenlilith röstar på hemlig
20:58 karamelldrottningen röstar på Klara



Elo 1
QueenLilith 1
Olive 1
hemlig 2
heffaklumpen 1
Klara 1
 
Jag är inte så bra på att citera ännu så får förklara.
Jag tänkte rösta på hemlig innan jag fått min röst från henne, men eftersom jag inte gillar tanken på hämnd röst så backar jag på den. Anledningen var i vilket fall att hon gillade en meditations övning där händerna skulle vara vid fötterna - likt en ulv på alla fyra. Likaså mjuk & vig som hon nämner.

Istället funderar jag på Elos svar angående meditationen. Hon använder ord som rusar, dyker & styr - likt en ulvs beteende.
Därav Olive röstar på Elo.
 
Jag kan inte se att nåt av följande inlägg (Madas alla inlägg hittills) ger nåt att rösta på.






På vilket sätt finner du henne mest ulvig? För att hon röstade på dig?
Mest den tidigare rösten och direkt "jag tror hon är ledare på retreaten", känns rätt magstarkt att komma med det påståendet "right off the bat" ;) Hade varit en sak att säga om hon trodde "ulv" men ledare känns väldigt mycket som ett stort påstådd. Sedan visste jag inte ens om en ledar-roll för det stod inte utskrivit i början, stod bara personal i beskrivningen när jag kollade :) kan se nu där står ledare längst ner, men utan roll-beskrivning. Så tycker det är ett konstigt påstånd att komma med på första DL.
 
Röstlista DL1 - 21.30
17.49 Heffaklumpen röstar på Elo
18.55 Madalitso röstar på QueenLilith
19.25 hemlig röstar på Olive
19:33 Cirkus röstar på hemlig
19:48 Klara röstar på fio
19:52 Elo röstar på Heffaklumpen
19:53 Queenlilith röstar på hemlig
20:58 karamelldrottningen röstar på Klara
21.09 Olive röstar på Elo

Elo 2
QueenLilith 1
Olive 1
hemlig 2
heffaklumpen 1
Klara 1
 
Ja, det är skumt av @hemlig att rösta på en nykomling, jag håller med @cirkus om att det brukar vara ulvar som gör det (@Paddington ;)) men jag tycker också det är skumt att haka på det som @QueenLilith gör när hon sen tycker @Madalitso är skummare?

Dessutom tycker inte jag heller mada är skummare än någon annan just nu men skummast för mig blir nog iaf QL och med tanken om att hon leker sin andra lek så kanske hon är i lyan denna gång eftersom hon var god senast så:

LenaH röstar på QueenLilith
 
Röstlista DL1 - 21.30

17.49 Heffaklumpen röstar på Elo
18.55 Madalitso röstar på QueenLilith
19.25 hemlig röstar på Olive
19:33 Cirkus röstar på hemlig
19:48 Klara röstar på fio
19:52 Elo röstar på Heffaklumpen
19:53 Queenlilith röstar på hemlig
20:58 karamelldrottningen röstar på Klara
21.09 Olive röstar på Elo
21.14 LenaH röstar på QueenLilith


Elo 2
QueenLilith 2
Olive 1
hemlig 2
heffaklumpen 1
Klara 1
 
Om det är några goda kvar att rösta, så skulle jag iaf säga det är ett stort misstag att ta ut mig på första DL, sen på ett extremt tunt grundlag med, som började med en väldigt konstigt grundlag från Madalitso, som fler då hakar på. Om Jag åker ikväll, så får dom goda som är kvar i leken nog se över hur röstarna är lagt och varför :) Jag tycker fortfarande Madalitso's grundlag är extremt tunt. Inte så långt kvar till DL.
 
Fick sämre med tid än tänkt till leken ikväll men har hunnit läsa snabbt igenom och jag tycker nog att hemligs röst på vår nykomling sticker ut mest för mig ändå. Känns precis som flera andra funderat över ulvigt helt enkelt och historiskt sett så är det mest ulvar som brukar rösta på en ny i första DL. Och hemligs röst lades dessutom tidigt
Qitis röstar på hemlig
 
Röstlista DL1 - 21.30

17.49 Heffaklumpen röstar på Elo
18.55 Madalitso röstar på QueenLilith
19.25 hemlig röstar på Olive
19:33 Cirkus röstar på hemlig
19:48 Klara röstar på fio
19:52 Elo röstar på Heffaklumpen
19:53 Queenlilith röstar på hemlig
20:58 karamelldrottningen röstar på Klara
21.09 Olive röstar på Elo
21.14 LenaH röstar på QueenLilith
Qitis röstar på hemlig
Fio röstar på LenaH

Elo 2
QueenLilith 2
Olive 1
hemlig 3
heffaklumpen 1
Klara 1
LenaH
 
Röstlista DL1 - 21.30

17.49 Heffaklumpen röstar på Elo
18.55 Madalitso röstar på QueenLilith
19.25 hemlig röstar på Olive
19:33 Cirkus röstar på hemlig
19:48 Klara röstar på fio
19:52 Elo röstar på Heffaklumpen
19:53 Queenlilith röstar på hemlig
20:58 karamelldrottningen röstar på Klara
21.09 Olive röstar på Elo
21.14 LenaH röstar på QueenLilith
21.24 qitis röstar på Hemlig
21.28 fio röstar på LenaH


Elo 2
QueenLilith 2
Olive 1
hemlig 3
heffaklumpen 1
Klara 1
LenaH 1
fio 1
 
På min telefon med!! Det känns ulvigt som fan. Speciellt när jag precis hamnade på jobbet efter att bilen inte startade så jag hinner inte gå igenom inläggen. Så som vanligt när jag inte har någon annan att rösta på så blir det Lena

Fio röstar på LenaH
Den motiveringen lär ju gå in i Hall of fame :laugh: .
 
Va? Här står jag och väntar på att få reda på att jag ska fixa taket på ladan, eller vad det blir? Hänger inte med.
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 577
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
11 358
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
9 097
Senast: bollen__
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 453
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp