Daff

Trådstartare
Jag jobbar som timanställd på vår lokala ridskola och har helt enkelt funderat på om det finns något avtal där det står vad vi ska ha i lön. Jag har letat på internet, bl a på www.ridsport.se och på jordbruksverkets hemsida men inte hittat något som gör mig klokare!

Är det någon som har någon ide?
 
Eller så kan du maila din lokalavdelning!
Det gjorde jag och fick snabbt svar (och kunde höja min lön till det rätta).
(Du skulle ju också kunna be din arbetsgivare kolla upp vad som gäller)

Nu som 20-åring får jag 90,50:- i lön för att jobba på ridskolan, men jag tror semesterersättningen är medräknad där (+ ev OB och ev lektionstillägg).
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag har levt utanför den vanliga arbetsmarknaden i jättemånga år. Mina extrajobb och korta anställningar har varit såna där man får lön...
2 3
Svar
44
· Visningar
2 842
Senast: Kadi
·
Tjatter På grund av brist på ork tror jag att jag kommer att fira jul med katten i år i min stuga istället för med familjen på en annan ort. Men...
Svar
11
· Visningar
624
Hästmänniskan Gjorde ett konto här enbart för att få lite svar på saker jag går och klurar på! Jag hoppas att tråden ligger på ett passande forum :)...
Svar
7
· Visningar
1 105
Senast: Zpunk
·
Gnägg Jag börjar fundera lite lätt på vad min nästa häst ska bli. Jag har varit medryttare som ungdom, ridit på ridskola, jobbat utomlands med...
Svar
10
· Visningar
959
Senast: linlar1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Vildkattungar
  • Diarré

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp