G

glee

Hur gamla var era tikar när de började löpa? Märktes det något innan?

Selma är helspattig :p Funderar på om hon är på väg och ska löpa. Eller om det bara är åldern som gör att hon är annorlunda, hon är 6 månader och ganska trotsig :smirk:
 
Min tik löpte första gången vid 9 månader. Hon blev också mycket busigare och mer krävande i halvårsåldern. Sen tog det en 8-9 månader innan det började gå över. Jobbig tid! :D
 
Mina tikar (om man räknar valpen) löpte båda vid 7 månaders ålder. Hann ju aldrig uppfatta någon strulålder på valpen, men tiken har aldrig varit i tonåren tydligen, gick från valp direkt till kärring. :D :angel:
 
Adina löpte första gången vid 7 månaders ålder.
Tjorven vid 11 månader.

Nicole var nog 9 månader om jag inte minns fel...
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Läste precis i tråden valpkullar om en abortspruta som inte fungerat? Hann inte läsa så noga innan jag fick panik, så vet inte om jag...
2
Svar
28
· Visningar
2 442
Senast: Vovve
·
Hundhälsa Förlåt för en brutalt lång text Våra två tikar har precis löpt(dom är extremt synkade och löper typ exakt samtidigt). Sedan löpet har...
Svar
4
· Visningar
1 182
Hundhälsa Min tik på ett och ett halvt år har precis haft sitt andra löp och är nu även skendräktig för andra gången. Vi hade från början inte...
Svar
17
· Visningar
2 410
Senast: attheedge
·
Katthälsa Mrs Norris är en omplacering och just fyllt åtta år. Senaste ägaren fick henne i septem förra året. Hon ska vara okastrerad enligt både...
Svar
4
· Visningar
581
Senast: Sol
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp