Bukefalos 28 år!

Löpande hona

Sv: Löpande hona

Ja, jag vet som sagt inte.
Dock när du ändå är här, så kan jag passa på att fråga en sak.
Vi testar ju våra britter mot PKD. Nu börjar det ryktas om att dom testerna inte är tillförlitliga, dvs att en katt (dock inte av min ras) är fritestad och sen dog i PKD (obducerad). Hur är det där egentligen?
 
Sv: Löpande hona

Att kattvet. här rekommenderas parning under tre dagar. Jag har inte tid att kolla upp varför de rekommender det, men jag ska fråga om mer detaljer nästa gång jag träffar henne.
 
Sv: Löpande hona

Inget är hundraprocentigt. Vid 10 mån eller senare anses undersökningen ha en säkerhet på 90% eller bättre under förutsättning att det är en duktig ultraljudsvet som gör undersökningen.
PL
 

Liknande trådar

Övr. Katt Jag har en underbar Norsk Skogkatt hona (kastrerad) som kommer att få en liten kompis i höst. Jag har alltid drömt om en Sibirisk katt...
Svar
17
· Visningar
1 965
Övr. Katt Hej! Ganska nyligen köpte vi en Neva hona som har fått någon kull tidigare. Vi har alltid drömt om att få kattungar och nu kommer det...
Svar
3
· Visningar
962
Senast: MissFideli
·
R
Hundavel & Ras Hej alla, förlåt för ännu en rastipstråd! Hoppas det finns någon där ute som orkar läsa :) Jag känner att det börjar bli dags för mig...
2
Svar
22
· Visningar
5 672
Senast: LaMagia
·
Hundhälsa Hej på er! Någon med mycket erfarenhet av tikar kanske kan hjälpa mig bli klokare. Min staffetik på 8 månader har varit rumsren under...
Svar
1
· Visningar
554
Senast: dobbis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp