Bukefalos 28 år!

Löpning, ponnyridning, fars dag middag, ridning och kyrkan

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det är till att hinna med allt. När jag tänker efter har jag klippt Indra och tvättat tre maskiner tvätt och tagit in två torkade tvättar också..... Och vilat middag. Slipper man vara på jobbet hinns en hel del med märker jag. Man WC på tv missade vi tydligen. Zingo fick gå en runda i skogen idag. Indra var med och det fungerade jättebra med lilla extra ryttarinnan. Hon klarade henne galant i alla gångarter och över en stock. Hon kan vara envis, den lilla ponnyn men hon gick galant och skötte sig hela tiden. Hoppas det blir fler gånger! Så Indra fick gå två gånger, med tinki också. Samma runda. Det blir fort mörkt så det får bli korta rundor i skogen efter tre.
 

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
6 573
Senast: Calmiche
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
3 624
  • Artikel
Dagbok När jag bestämde mig för att skilja mig så lovade jag mig själv att jag INTE ska låta det faktum att jag lever ensam begränsa mig på...
Svar
13
· Visningar
1 970
Senast: Görel
·
  • Artikel
Dagbok Det är alls inte bara kris och katastrof att bo här och få öva på problemlösning (även om jag bryter ihop nångång ibland). Mesta tiden...
Svar
0
· Visningar
1 347
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp