Löshårsfråga

Mirre

Trådstartare
Hoppas jag valde rätt prefix nu.

Är enormt trött på mitt korta hår och funderar på hårförlängning.
Men vad är mest ekonomiskt? Köpa själv eller gå till frisör? Borde ju bli bäst resultat att låta en frisör göra det
 
Helt rätt, har 3 mil dit ungefär :up:
Då tipsar jag om Nailfashion. Carina Lövgren. Hon tar 1500 just nu för en isättning som tar flera timmar. Hår kan man köpa själv eller genom henne. Jag köper även håret av henne och är jättenöjd varenda gång.
 
Hoppas jag valde rätt prefix nu.

Är enormt trött på mitt korta hår och funderar på hårförlängning.
Men vad är mest ekonomiskt? Köpa själv eller gå till frisör? Borde ju bli bäst resultat att låta en frisör göra det
Jag tyckte det blev jobbigt att ha i förlängningar, men i och för sig var det några år sedan, tyckte det var jobbigt att sköta och att fästena blev ofräscha snabbare än vad jag hade råd att förnya. Jag hade clip ons ett tag som jag trivdes bra med, dock slet det ganska bra på håret då jag använde dem ofta.
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Svårt med rubriken! Jag o sambon ska separera, vi bort fortf ihop och är fort mkt nära varandra. Vi ska sälja vår bostadsrätt radhus...
3 4 5
Svar
82
· Visningar
6 488
Senast: Squie
·
Relationer Har hamnat i en ny och emotionellt lite svår situation. Undrar ifall det är nån här som varit med om nåt liknande och hur det...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 519
Senast: verser
·
Kropp & Själ Jag är ofta arg. För att jag inte orkar. Vad gör man? Lägger sig ner och skiter i precis allting? Blir det bättre då? Jag tvivlar. Då...
6 7 8
Svar
146
· Visningar
5 989
Senast: Wille
·
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
1 388
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp