Separera köpa lägenhet ekonomi mm

Men jag förstår inte, om du har kontantinsats och möjlighet till bolån för att köpa själv, varför ska du låna av exet? Om det är för att köpa dyrare än du kan köpa på egen hand så är det otroligt riskfyllt eftersom det inte alls är säkert du får låna mer för att lösa ut honom sen.
 
Utan som sagt att gå in på detaljer så har vi varit med om det mest redan i vårt otroligt långa förhållande. Så nej, jag litar till 100 procent t på det han säger.
Han hade kunnat lura mig flera gånger redan hittills men ej gjort det.
Som @Görel säger, det handlar inte om att lura utan att byta fokus. Det som var viktigt då..är helt plötsligt inte lika viktigt.

Naivitet kan kosta.
 

Liknande trådar

Relationer Har hamnat i en ny och emotionellt lite svår situation. Undrar ifall det är nån här som varit med om nåt liknande och hur det...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 486
Senast: verser
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
6 208
Senast: Sirap
·
Relationer Gammal användare, anonymt nick. För ett år sen valde jag att separera från mina barns pappa. Barnen är idag 3 och 8. Beslutet hade...
2 3
Svar
51
· Visningar
8 464
Senast: nejlica
·
Hemmet Hittade ingen bra rubrik men denna får duga... Jag är uppväxt i villa men har på min höjd bott i BR-radhus själv. Jag gillar inte...
5 6 7
Svar
136
· Visningar
13 194
Senast: _Taggis_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hjälp mig utvärdera rasförslag?
  • Hundrädda
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

  • Vad gör halvblodsägare?
  • Dressyrsnack 17
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

Tillbaka
Upp