Loftsäng?

Jag har för mig att @AraSlei hade loftsäng i sin första lägenhet i Stockholm?

Annars är nog ett sängskåp en bra lösning, men jag hade nog aldrig fällt upp sängen pga latmask :angel:

Japp, det stämmer :) den var grym! 140cm bred och takhängd, så jag fick plats med matbord under. På mina 26 kvm hade jag ett litet kök, badrum, matplats, soffa, soffbord och TV-bänk utan att det kändes trångt - tack vare loftsängen.

Svårt att bädda. Taket kommer nära, obra vid klaustrofobi. Blir kvavt på sommaren pga varmluft högre upp. Svårt att utöva vuxenlekar pga tak och att stolpar slår i vägg :p
Annars är det ganska trevligt. Ser inte fram emot att flytta den, varenda planka måste tas isär, även ribbotten

Liknande trådar

Fritid På måndag förmiddag ska jag ta mig från Torsby till Grövelsjön. Finns det någon egentlig nackdel att ta sig dit via Norge? Vägen är ett... 2
Svar
22
· Visningar
990
Senast: Migo
·
Fritid Hej på er! Är det några andra här som gillar att skriva för hand eller på datorn, berättelse, noveller, böcker eller bara rent ut av...
Svar
1
· Visningar
137
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag är mitt inne i första sommaren med att försöka odla ätbara grejer på min plats. Visst har jag pysslat mycket med trädgård tidigare...
Svar
4
· Visningar
833
Senast: cassiopeja
·
Övr. Barn Min son är bjuden på Halloweenfest nästa vecka hos en av sina bästa vänner, som är en klasskompis. Det är ett litet gäng barn som är... 2 3
Svar
51
· Visningar
5 335

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Smitare - hur gör ni?
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Diskbråck

Hästrelaterat

Tillbaka