Lokaltävlingar?

Sv: Lokaltävlingar?

lokaltävlingarna i hopp och dressyr finns på resp distrikts hemsida. de ska inte finnas alls på stora tävlingsterminen eftersom de är så många
 
Sv: Lokaltävlingar?

Flytta till Örebrodistriktet, där äääälskar alla klubbar lokal hoppning! :D
Jag som bor i det distriktet gnisslar tänder och får åka till omkringliggande distrikt för att hitta regionala.

Passar på att säga tack och lov för Ryttarkamraterna Kumla! Underbar anläggning, proffsigt arrangerat och regionalt! :bow: :bow:
 
Sv: Lokaltävlingar?

Jag är inne och tittar på distriktens sidor och måste säga att det är ont om tävlingar på lätt nivå. Själv har jag börjat tävla dressyr och på västkusten är det tävlingar till helgen, nästa helg (27-28 aug) finns det bara tävlingar i LB & LA, 3-4sept är den enda tävlingen i LC alldeles för långt bort. helgerna 11 & 18 är det ok med tävlingar.

Men hallå tar säsongen slut redan i september, bara en tävling i oktober?

Ja man kanske skulle flytta till Örebro för i närke har ni ju mycket distans pp oxå :)
 
Sv: Lokaltävlingar?

Utomhussäsongen tar ju slut ungefär i slutet av september.
Om det har ngn betydelse? Jag tävlar bara utomhustävlingar, så mina sista tävlingar brukar vara i slutet av september.
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
34 985
Senast: Hedinn
·
Hästmänniskan Hej! Jag har haft en hästpaus nu i 2 år då jag studerat och min häst blev till åren och fick tas bort i samband med att jag började...
Svar
17
· Visningar
2 028
Ridning Finns det fler återfallsryttare här som efter paus önskar ta upp/har tagit upp ridningen igen på "äldre dar"? Jag red mycket tills jag...
2
Svar
20
· Visningar
1 991
Hundhälsa Idag fick min stövarhane på 6 år åka in akut till veterinären, med vad jag trodde var kraftig buksmärta (sa innan jag åkte till min man...
Svar
12
· Visningar
2 329

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp