JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Bukefalos 30 år!
I denna värld vi lever i med så mycket slit och släng vill jag lyfta och hylla loppisköp med en tråd.
Pris är kul att få veta och bild är närapå ett måste!
Idag köpte jag fyra stora, fina muggar
med fat. 45 kr
Blir perfekt att ha i stugan!
20260815_103145.webp
42,3 KB
· Visningar: 51
Inte loppis, men second hand butik. Elastiskt midjebälte, inte exakt den modell jag letat (iom att jag inte riktigt vet vad jag vill ha) men jag slapp chansa på ett vintedköp eller amazon
Och tre småglass. Jagat små vinglass sen en firmafest för typ 7 år sedan
Fanns flera sorter, men dom här satt bra i handen.
Den mesta är godare i småglas
Min sambo är inte kär längre...
Relationer För ett par dagar sedan rasade hela min värld när min sambo berättade att han vill göra slut. Han säger att han älskar mig, men som vän...
Startad av must
15 Aug 2016
Svar: 6
Visningar: 3 844
Allmänt
Erat bästa loppisfynd?
Fritid Jag älskar att gå på loppisar och bruka stanna till så fort jag ser någon.
Vad är erat bästa loppisfynd?
I somras gjorde jag nog...
Startad av Scilla
19 Aug 2008
Svar: 12
Visningar: 2 285
Allmänt
Börjes-inköp
Utrustning För några dagar sen fick jag hem saker jag beställt från Börjes (samt att jag fck lite saker även idag). Då HubbNubb (tror jag det var)...
Startad av Russis
5 Aug 2005
Svar: 19
Visningar: 1 715
Utrustning
Hur hitta elektriker?
Hemmet Då skulle jag jag leta reda på en elektriker som kan göra jobbet och meddela butiken du handlat från att du inte är intresserad av deras...
Sol
31 minuter sedan
Valvaka!
Tjatter Mitt jobb är sådant att jag i praktiken jobbar igen min sjukfrånvaro. Men det är ju ett problem i arbetsplatsens organisation. Det har...
Palermo
Idag kl 00:27
Svar: 1 248
Visningar: 31 631
Allmänt
Att vara en usel hundförare/tränare
Hundträning Jag är en urusel förare och har till råga på allt en malle. Vågar knappt tänka på vad folk tänker om oss både i vardag och vid träning...
Nordthor
Igår kl 21:38
Svar: 9
Visningar: 419
Hund
Valpkull!
Hundavel & Ras Jösses anåda! Jättesynd med de två förlorade valparna, men rätt krasst sätt är det nog lika bra med de nio som blev kvar! Vilken kull...
Sel
Igår kl 20:59
Svar: 3
Visningar: 191
Hund
Kattsnack 12
Övr. Katt Haha ibland ska man ha tur. Nån sålde sitt lager med bollar som är Jarres favorit leksak. Så jag slog till direkt! :banana:
Halcyon
Igår kl 23:53
Svar: 320
Visningar: 9 650
Katt
Kattnamn från sagor?
Övr. Katt Vilka härliga namn det finns 🥰
Vi har lite namn som vi fastnade för (som ni kom med) men det är någon månad bort att hämta kattungen så...
Myzan87
Igår kl 21:38
Svar: 25
Visningar: 763
Katt