Bukefalos 28 år!

Lord Caletto GZ, vem, vad, hur, varför?

Q

quinta essentia

Jag undrar ifall någon vet någonting om hingsten Lord Caletto GZ. Allt jag vet är att han är godkänd i Holstein och Schweiz, samt vann sitt bruksprov i både hoppning och dressyr! Allt ni vet är av intresse och inte minst information om avkommer till honom. Jag funderar nämligen på att betäcka med honom i år men vill gärna veta lite mer. Verkar däremot kunna passa då mitt sto är hopphäst men med dressyrstam så skulle kunna vara bra att betäcka med en dubbeltalang....
 
Sv: Lord Caletto GZ, vem, vad, hur, varför?

Han är född 1991.Hingsten godkändes på prestation av Holsteiner Verband vid 12 års ålder. Har inte löst liscens där i år.Finns nu i Wales.Har inte hittat var han skulle ha gjort sitt bruksprov.
 

Liknande trådar

Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
12 308
Avel Vi har ett äldre sto som gett väldigt fina avkommor. Vi har sagt att stoet inte ska betäckas fler gånger med tanke på ålder. Efter...
Svar
1
· Visningar
1 054
Avel Hej! Har ett litet sto på 1,52 m i mankhöjd e. Fort-Baron x ue. A-dur som jag är sugen på att veta mer om hennes härstamning men hittar...
Svar
0
· Visningar
628
Senast: Klein
·
Avel Hej! Skulle jag kunna få lite råd angående val av hingst? Är heeeelt ny på detta med avel och det är ju bokstavligen en djungel...
Svar
12
· Visningar
2 241

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp