• Avel
  • Trådstartare Trådstartare frea
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 1 239
F

frea

fundera att använda lord z 08 någon som vet något om avkommor och lite om han själv tack

Sv: lord z

jag vet inte så mkt om honom, men har själv honom i tankarna:p
Han tävlades själv av john whitaker i dom högsta klasserna med många placeringar. det står ju att han är eftertraktad i europa också så det är ju bra om man vill sälja fölet så småningom;)
har sett en häst i sthlm området efter honom som tävlar 110-120 tror jag med placering eller nått nerslag...! det är den enda jag sett tyvärr.

Jag har aldrig hört talas om honom, men jag tänker titta in här emellanåt för att samla lite info om honom. :)

Min kompis häst är e. Lord Z, ue. Lucky Boy xx. Jag var själv ägare till honom (tillsammans med henne) tills för ett år sedan då jag sålde min del till henne, så nu äger hon hela. Vi tränade och tävlade i hoppning, hon gör det fortfarande, i 110-120 klasser runt om i Stockholm.

Han är en holländsk import, född -96, fux.

Supertrevlig häst, med en otroligt stor personlighet!
Hoppar med fin teknik och med ett väldigt härligt hindersug, jag har hoppat upp till ca 135 med honom på träning och plockat några rosetter med honom på tävling, men jag tävlade inte så många ggr.

Hmm.. vad vill du veta?
Bara att fråga på!

Här är (ganska dålig) huvudbild på honom
HPIM0425.jpg

Senast ändrad av en moderator:

Liknande trådar

Avel Tidigt på säsongen men jag tittar och följer hingstarna som visas nu utomlands. Har ögonen på flera st som visat sig lite extra men såg... 3 4 5
Svar
98
· Visningar
7 093
Senast: Görel
·
Avel Hej! Jag funderar på att ta föl på mitt sto från Polen, men vill veta om hon haft föl tidigare. Finns det någon sida där man kan se...
Svar
4
· Visningar
255
Senast: Cinzia
·
Avel Jag är jättenybörjare på avel och är i full färd med att försöka välja hingst. Hittar många äldre trådar om samma ämne med hingstar som...
Svar
17
· Visningar
1 414
Senast: Murray
·
Avel Halloj! Jag är helt ny till avel och kan väldigt lite. Fick mitt första föl för några dagar sedan och insåg då en sak. Stuteriet jag...
Svar
5
· Visningar
859
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Somna in hemma
  • Uppdateringstråd 31
  • Senast tagna bilden XVI