Lösa regionallicens nu?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Estivuz

Trådstartare
Jag har bara tävlat lokalt i år, men nu är det en helg som det inte finns någon lokal utan bara en regional tävling. Om jag löser licens för detta nu, får jag betala fullt pris eller bara för de återstående månaderna av året? Hur funkar det?
Är över 18.

Sv: Lösa regionallicens nu?

Jag har bara tävlat lokalt i år, men nu är det en helg som det inte finns någon lokal utan bara en regional tävling. Om jag löser licens för detta nu, får jag betala fullt pris eller bara för de återstående månaderna av året? Hur funkar det?
Är över 18.

Fullt pris, men du behöver bara betala mellanskillnaden mellan lokal licens och seniorlicens, dvs 660 kr.

Senast ändrad:
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tävling Jag satt (muttrandes) och betalade in avgifterna för att kunna tävla igår… Medlemsavgift, meetinglicens, hästlicens… Det blir definitivt... 2
Svar
39
· Visningar
1 458
Senast: Bison
·
Hemmet Jag ska ha ut en snickare för att sätta in 3 nya fönster (inte byta ut gamla, utan tre nya fönster som inte funnits tidigare för att få...
Svar
2
· Visningar
368
Senast: MiaMia
·
Samhälle Jag har länge tänkt starta den här tråden men inte orkat då jag blir så förbannad. Men nu blir det av. Under de senaste åren har jag... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
4 393
Mat Hej, jag hoppas detta ligger under rätt rubrik (mat). :) Varje år har min familj tävling kring jul om vem som gör den godaste...
Svar
19
· Visningar
625
Senast: Twihard
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka