Lotta Jankels häst Emila-tränset

jag tycker också att det ser ut som det tränset.. :cool:
 
vilket??
det bruna eller det svarta med pullargrimma?
kan kolla upp om du vill
 
Hihi vi kan väl skicka ett mail till Hästliv o fråga....
Så, nu e det gjort.... :banana: Bara o invänta svar :D
 
det svarta pullartränset med vita sömmar och ludd.
Hon har ju en jätte fin prestigesadel så jag tvivlar om det verkligen är det från hööks?
 
men prestigesadlarna är ju inga 'show off' sadlar så att säga, vore väl inte så konstigt om det var ett horsehead? bättre kvalité får man leta efter.
 
:love: :love: :love: har horseheadtränset men nu blev ja ju bara såååå kär i d dyon--. :love:
 
Det är ett Dy'on träns, D103 US Bridle. Finns på euqualityline.se för 3050 kr. Nästan gratis... :crazy: Men snyggt är det :d
 
Precis under 2800 på equinet, billigare :banana:

Det är fint. Ska köpa mig ett träns i den prisklassen när jag köper ny sadel (och har sparat ihop mer pengar :D). Vill inte köpa innan om jag hittar sadel i annan färg och får olika på sadel och träns då. Vill ha en hoppsadel i någon snygg brun nyans. Har en svart hopp nu. Svart dressyr med för den delen så jag håller mig till svarta träns än så länge.

Pålle skulle passa utmärkt i dyons bruna färg:

http://www.equinet.nu/action.lasso?-Database=equinetartikel&-Layout=CGI1&-Response=galleridetail2.html&lankartikelfarg=mini/25/132629.jpg&-Search :love:
 
SVAR FRÅN LOTTA :banana:

Hej
Tack för mail!
Ett träns är köpt på Hästgalleroan (tror jag det heter ) vid Sveavägen i
Stockholm och resten av mina grejer är från Equalityline.
MVH
Lotta

Vi tackar o bockar o gör såhär :bow:
 

Liknande trådar

Utrustning Mitt dilemma: Hööks träns Lingus är tillåtet att tävla WE på och jag gillar modellen men inte kvaliteten på lädret. Jag "gjorde" därför...
Svar
4
· Visningar
726
Senast: Emiro
·
Utrustning Tjo, jag sitter och velar på om jag ska skaffa mig en ridkjol, men det finns ju några olika sorter. Jag har ridit i min regnrock ett par...
Svar
8
· Visningar
639
Senast: Fiorano
·
Dressyr HELT teoretiskt resonemang med några konstiga funderingar 😀 Och kasta in era tankar med, hur ni tror det ser ut, upplevs och är. Man...
9 10 11
Svar
211
· Visningar
11 595
Senast: Jeps
·
Utrustning Jag har ett rundsytt träns där käkremmen är jättelång och sidostyckena gärna hade fått vara lite kortare. Har gjort så många extra hål...
Svar
17
· Visningar
1 279
Senast: Tuijalina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp