Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tycker det hela tiden tjatas om hur mycket Daniel försöker, men sen förändras ingenting i hans beteende…Angående inspelningsepisoden så är jag för en gångs skull på Daniels sida - jag tror verkligen inte han gjorde det för att vara elak, utan att han tyckte det var en bra idé och verkligen ville analysera vad som blir fel i deras kommunikation. Men när de andra tjejerna tog hans sida efteråt så fick jag verkligen ont av stackars Johanna...
Jag sa redan efter de första episoderna att Johanna gör Daniel till en bättre människa, men han gör inte det samma för henne. Och tyvärr tror jag inte det finns någon chans att de kommer funka, pga han helt enkelt inte förstår henne alls.... Det är jättejobbigt och frustrerande när det är så, och enligt min erfarenhet så går det inte att lära sig när det är så stora skillnader, oavsett hur mycket man vill och försöker. Så ju längre de låter det gå innan de gör slut, ju mera sårade kommer de båda att blir, tror jag....
Nej men det är lite det jag menar, man kan liksom inte fundamentalt ändra hur man är som person, oavsett om man vill detTycker det hela tiden tjatas om hur mycket Daniel försöker, men sen förändras ingenting i hans beteende…![]()
Precis, för att han inte vill. Han bryr sig ju inte alls om Johanna som person. Han försöker inte ens lära känna henne? Ställer inga frågor över huvudtaget.Tycker det hela tiden tjatas om hur mycket Daniel försöker, men sen förändras ingenting i hans beteende…![]()
Nej men det är lite det jag menar, man kan liksom inte fundamentalt ändra hur man är som person, oavsett om man vill det![]()
Och nu har Daniel suttit i tv4 nyhetsmorgon o gett typ 3dje förklaringen till varför han spela in bråket...
Orkade inte se hela.
Kommer vägra titta på det usch. Räcker väl med att höra hans skit i reunion-avsnittet senOch nu har Daniel suttit i tv4 nyhetsmorgon o gett typ 3dje förklaringen till varför han spela in bråket...
Orkade inte se hela.
Beteenden, ja. Men han kan inte ändra huruvida han har ett "djup", eller bara bli en person som bryr sig om andra människor, när han inte är det "från naturens sida"....Självklart går det att ändra vissa beteenden man har men man måste vilja.
Han gaslightar så himla kraftigt. Vidrigt verkligen. Johanna är otrolig som kunde behålla sitt lugn rakt igenom hela programmet.Det kan inte vara möjligt att någon tycker det Daniel gör inte är att manipulera?
Han säger en sak, ljuger, berättar flera olika verisioner. Efter han kallat henne kärring så vänder han och säger att han är kär i henne?
Han säger att de inte ska klaga men efter att HAN inte kommit hem, kallat henne kärring, sagt att han hellre gått om lumpen än att gå igenom de han gör nu.
Detta är sjukt att se på tv. Stackars Johanna.
Han gaslightar så himla kraftigt. Vidrigt verkligen. Johanna är otrolig som kunde behålla sitt lugn rakt igenom hela programmet.
Ja verkligen praktexempel på en toxisk man och beteenden. Man såg ju hur Johanna liksom satt och skakade i hela kroppen. Jag tycker det var traumatiskt att se, så obehagligt.På nått sätt ser det ut som hon fryser fast med. Det är psykisk misshandel han håller på med mitt framför kamerorna.
Hon är beundransvärd som håller sig till sanningen och upprepar den
Precis sådär gjorde mitt ex. Jag försöker hålla mig till EN sakfråga och berätta hur jag känner.
Han håller sig inte till sak, tar upp flera saker han tyckte va fel med mig. Sen vände det och han blev ledsen, grät, lovebombade. Det var helt sjukt och vara fast i det där.
Sen också kontrollerandet vad jag fick berätta för andra och inte. Så som Daniel gör med. Johanna fick inte berätta det där med inspelningen. Försöker även isolera henne när han börjar prata om när Ronja och Aniela försökte medla. Att de höll med honom mm