• Trav
  • Trådstartare Trådstartare vattumannen
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 1 570
V

vattumannen

Skulle vilja veta lite om Lucky po avkommorna.Han var ju så fin själv men jag har aldrig sett eller hört ngt om avkommorna.:confused:

Sv: Lucky Po

Hej. Kul att någon intresserar sej för denna fina men bortglömda hingst. Har du någon egen LP-avkomma? Eller tänker du skaffa? Eller är det "bara" nyfiket egenintresse?

Jag har en hingst efter LP. Född -05. Han är den snällaste och trevligaste hingstunge man kan tänka sej. Mycket framåt och klok. Lättlärd och lättkörd. Mycket nyfiken, social med ett underbart psyke. Stuteriet rapporterar att alla avkommorna verkar vara av samma kaliber. Hoppas att dom även nedärvt LP´s tävlingskunnande.

Lite fakta: Det finns i dagsläget 22 avkommor. -05 föddes 3 hingstar och 4 ston. 5 st är amatörtränade och 1 har hamnat i proffsträning. 2 av dem har varit ute i premielopp, dock ej godkända. -06 föddes 6 hingstar och 7 ston. Och iår endast 2 hingstar.

Liknande trådar

Trav Är en som är ganska ny inom trav och monté världen och funderar på att köpa min första monté sadel. Men vet inte riktigt vilken? Väger...
Svar
1
· Visningar
300
Senast: MayGrace
·
Hundavel & Ras Vi är hundlösa för första gången på typ 22 år, bortsett från ett glapp på några månader för 13 år sedan och det är så tomt och sorgligt... 2 3
Svar
55
· Visningar
4 874
Trav Hej, har lite funderingar kring kuskar o trav. Finns det regler för hur ung/gammal man får vara för att få köra lopp med stor häst samt...
Svar
2
· Visningar
498
Senast: Unafraid
·
Ridning Jag har börjat rida en fin kallblodstravare som jag inte vet så mycket bakgrund kring. Hon har gått på trav för snart tio år sedan men...
Svar
16
· Visningar
1 169
Senast: Pinus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka