Lugnande tillskott

• Foder & Strö
  • Trådstartare Trådstartare DuÄrJag
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 1 007
D

DuÄrJag

Har en storhäst på sju år. som är nervig. Tränaren har nu sagt till mig att jag ska testa ett tillskott som heter calm någonting. Är det någon som har erfarenhet av detta? Någon som vet vad det kostar?

Sv: Lugnande tillskott

:o ehj! hahha nu har jag hittat dig! du vet vem det är:D det sthlms hästen har heter cavalor equi calm, man behöverju inte ge det varje dag utan innan tävling osv då blir det ju inte lika dyrt. kostar 2900 eller nått men räcker ett tag ju! annars finns tryptovit och vasnligt magnesium tillskott!1 tack mig för min vishet:bow::bow:

Sv: Lugnande tillskott

Jag undrar bara först hur hästens foderstat ser ut? En häst kan ju bli nervig av t ex alldeles för mycket energi i förhållande till utfört arbete.

Har hästen en balanserad foderstat? :)

Liknande trådar

Foder & Strö Någon som har erfarenhet av kollagen- tillskott till häst med ligament- / senskada ? Självklart är hästen under vet uppsyn och nu även...
Svar
0
· Visningar
289
Senast: ako
·
Foder & Strö Hej! Vi har precis tagit hö och det är första året vi gör så. Har lite svårt att veta vad mina två varmblodshästar ska ha för extra...
Svar
4
· Visningar
372
Senast: Raderad medlem 148240
·
Foder & Strö Min häst ger mig gråa hår. Jag har nu testat Aveve Icelandic mix - om det är mineraler i det vill hon inte äta. St. Hippolyt Höcobs...
Svar
17
· Visningar
1 146
Foder & Strö Då min häst har FFV som vi inte får bukt på ska vi testa GastoGard. Dock går det inte att ge honom orala sprutor, har någon provat att...
Svar
5
· Visningar
663
Senast: AbCdE
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka