Lusernpellets

Jag funderade på att ge det till min ponny men när jag skulle köpa den såg jag att det stod på säcken att det var melass i så då skippade jag den. Det irriterande var att melass inte stod listat på hemsidan.

Men vad konstigt, det är intet melass i enligt innehållsförteckningen på påsen när jag köpt??
 
Jag funderade på att ge det till min ponny men när jag skulle köpa den såg jag att det stod på säcken att det var melass i så då skippade jag den. Det irriterande var att melass inte stod listat på hemsidan.


Men nää, är du säker på att det just var Granngårdens lusernpellets? 20 kgs påse, vit plast med genomskinliga partier och typ brun text? Enligt hemsidan och produktbladet är deras lusernpellets utan melass.

Jag har det till min häst. Hon tycker sådär om detta märke. Blir att prova Kraffts version eller RS Mustang när hon ätit slut på Granngårdens.
 

Liknande trådar

Foder & Strö Tänkte testa att ge betfiber istället för kraft och har jämfört Granngårdens betfiber och Pavos speedibeet. Den förstnämnda innehåller...
Svar
4
· Visningar
422
Senast: Oknytt
·
Foder & Strö Ok, som läget är i vinter kommer jag inte kunna blötlägga lusernpellets på morgonen och sen bära ut till stallet när jag väl ska dit...
3 4 5
Svar
82
· Visningar
7 505
Foder & Strö Ok, här kommer ett riktigt I-landsproblem. Jag var i kontakt med Kr@fft runt årsskiftet, för att be om provpåse på Plus Protein. Detta...
2
Svar
34
· Visningar
3 081
Senast: Habina
·
Foder & Strö Helt plötsligt ratar min häst sin "mat" och jag får inte i henne alla tillskott. Brukar ge henne 1dl glyx mash, 1 dl lucernpellets...
Svar
9
· Visningar
757
Senast: skiesabove
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp