Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Då hittar ditt psyke något annat att hänga upp ångesten på.Jag har börjat göra pannkakor nästan varje dag för det är gott och ganska mättande och då har jag ett ägg. Kött och fick äter jag i princip aldrig för jag har inte tillräcklig motivation och ork för att tillaga det och färdigt är dyrt och inte så gott
Jag svälter inte mig, jag äter för mycket. Men eftersom jag cyklar så mycket går jag inte upp hysteriskt mycket i vikt. Jag vet att det inte löser allting att vara smal, men om jag tycker att jag är smal och fin så slipper jag kanske en orsak till ångest
Du äter hur som helst inte på ett sätt som är gynnsamt för varje kropp eller själ. En ätstörning kan aldrig, inte för dig, inte för någon, leda till något gott. Det är en helt snedvriden tanke. Väldigt ofta är det svårt att ta sig ur en ätstörning på egen hand så att söka hjälp för det är en idé värd att ta i beaktande.Jag svälter inte mig, jag äter för mycket. Men eftersom jag cyklar så mycket går jag inte upp hysteriskt mycket i vikt. Jag vet att det inte löser allting att vara smal, men om jag tycker att jag är smal och fin så slipper jag kanske en orsak till ångest
Exakt så!Då hittar ditt psyke något annat att hänga upp ångesten på.
Nej, den finns ju. Men den är dyr så jag köper den inte så oftaGlöm inte den där kycklingen som du gillade!
Mm, kanske det. Men då är jag iallafall smalDå hittar ditt psyke något annat att hänga upp ångesten på.
Jag äter bara kycklingfilé. Det finns ju att köpa fruset och slänga in i ugnen men jag har hängt upp mig på just att tillaga kött så det blir för jobbigt att klara. Får se om jag kan försöka iallafall nästa gång jag handlar.Om du orkar kan du lägga in en hel kyckling i ugnen, ca 1 och en halv timme på 175 grader.
Då har du bra mat i ett par dagar
Det ''enda'' du behöver göra för att inte överäta är ju att sluta när du blir mätt, lättare sagt än gjort jag vet.
Men kom ihåg att du kommer få äta igen och det kommer vara lika gott då.
Blir du hungrig efter en timme så ät igen tills du blir mätt.
Du ska ju varken gå runt och vara proppmätt eller hungrig
Och mår precis lika pissigt som innan och nojar istället över att gå upp i vikt. Det är ett nollsummespel du sysslar med.Mm, kanske det. Men då är jag iallafall smal
Fick precis veta att morfar dog inatt![]()
kram!Fick precis veta att morfar dog inatt![]()
Beklagar.Fick precis veta att morfar dog inatt![]()
Fick precis veta att morfar dog inatt![]()